tajaan,

DenyutJantung!

Monday, May 31, 2010

Translate Dan Menang

:Drag Ke New Tab Kasi Jelas:

sape dapat translate ni?
heheheeee
Bahasa Negeri Sembilan ni comel kan.
saya bangga jadi anak Negeri!

sapa yang masih trauma nak kawin dengan perempuan Negeri Sembilan tolong baca SINI

10 comments:

pakcikLie said...

suka dgr org negori cakap..tapi den tak pandai...

FyZa said...

huhu org nogori upanay..eh btul ke eja 2? hehe..ha cpt translate..keh3...;p

Liyanaa. said...

Mak ngan abah aku xda kat rumah. Pegi toreh getah kat kebun getah. Tinggal aku, nenek dan adik aku yg umur lapan tahun je kat rumah.

tetibe je dapur rumah jiran aku meletup!! Gedebabooo!! Belangga & kuali terhumban ( terjatuh) dkt pintu pagar. Nenek aku yg masa tu tengah kerjakan isi kekabu (untuk buat bantal kot) terperanjat, habis biji kekabu tu dia terajang. Pastu biji kekabu yg dekat tangan dia , dia masukkanya ke dalam mulut… lepas tu, aku & nenek aku bekejar ke dapur rumah jiran tu untk menolong. Makkk aiiiii!! Bapak besar api tuh!

Tapi apekan daya, jgnkan tolong nak padam, nak dekat pon x boleh. Panas nak mamposs..! tak nak tolong kang.. jiran, tapi kalau tolong kang aku lak yg cedera. Aku & adik aku pun x berani jadi kitorang tolong tengok jela sampai api tu padam…huhu~ jiran aku tu x taulah ape citer. Kalau hidup, adalah.. X lama pas tu jiran aku pon balik. Rupa2nya dia pegi sawah tengok anak dia tangkap ikan. Puas lah aku cuba terangkan kat dia yg dapur dia terbakar, tapi dia buat bodoh je….. suka betul dia anak dia dapat ikan besarr punye!! Jawab hati kecil ku.

Hampeh tol! Aku pon balik la umah.. pas tu aku dgr jiran aku meraung….. baru perasan latuh! Agak2 masa dia nak masak ikan kat dapor kot, baru dia perasan yg dapur dia dh hangus…. Kang kalau dia dtg ngadu kat umah aku, mau je aku belasah smp pengsan. Padehal dah puas aku cuba terangkan.. hampeh2….

Itulah cerita sederhana ngeri yg aku penah tengok. Tapi itu pon dah lame giler.. Masa aku kecik2 dulu. Tu pon nenek aku yg citer.

Kalau nenek aku citer tipu, aku pun tipu lah sama kat korang sume… :P

'Cikgu Padi' said...

hahahahaa...saye kene baca ni...coz tunang tu org nogori..hahhahahaa..tq ain..

Nur -al- Ain said...

pakcik.. alaaa. sonang yo. heheee

Nur -al- Ain said...

fyza,, okla dr takde. heheee ;p

Nur -al- Ain said...

liyana.. wuuuuuu. pandai u. hehee ;p

bonda tu sungai la yang ;p

Nur -al- Ain said...

cikgu padi .. alright.. no prob ;p

Anonymous said...

For one thing, business owners need not give themselves a massive headache as utility costs will drop down significantly.. [url=http://www.mulberryhandbagssale.co.uk]http://www.mulberryhandbagssale.co.uk[/url But a passing examination of the table of nuclides shows that there are far, far more isotopes than this. [url=http://www.goosecoatsale.ca]canada goose[/url] Rgospinbv
[url=http://www.pandorajewelryvip.co.uk]pandora store[/url] Xkivuqjgy [url=http://www.officialcanadagooseparkae.com]canada goose online[/url] hdurdhvmc

Anonymous said...

believed most people payback his or her lending products on time and also not having effects
A respected financial debt nonprofit charities plans the numerous people today looking toward these folks intended for help around payday cash advance financial obligations for you to twin this. arrears aid organization reveals all around purchase the actual temporary, great attraction fiscal loans the year 2010. The actual good cause shows 3 years back the amount of buyers with them has been small.
pożyczka hipoteczna
kredyt gotówkowy na dowód ing
chwilowka dla bezrobotnych
pożyczka bez bik wałbrzych
http://pozyczkanadowod24.com.pl

http://szybkapozyczkaonline.com.pl
http://kredyty-bez-bik.org.pl
http://kredytybezbiku.biz.pl

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails