tajaan,

DenyutJantung!

Saturday, April 10, 2010

saya orang Negeri Sembilan

Ese berbanggo lahir di Nogori Sembilan, tompek tumpah darah den.
tak sio sio mak den lahirkan den kat sepital negeri sembilan tu ha.
den amatlah berbanggo, meluap luap raso banggo,
memang raso nak lari keliling umah den ni ha.
ese memang tau negeri sembilan pasti juaro.
den tau dah tu.

Hobin Jang Hobin

comeh dan tadi, senggugut jap, datang migrain den. HAHA.

ekau nak kato monang nasib ko apo ko, den tak podulik, yang ponting, MONANG.
dapek pialo bosar dan borek. kau takdo kan?
HAHAHAHAHHAHAtisenang.

tahniah yo team nogori,
ese masih banggo sekarang ni
memang banggo bonar ha,
rasa nak type banggo yo la.....

KAHKAHKAH.
sabar yo kodah,
hati hati yo balik kodah.
Take Care yo.
;)

banggo tak sudah den.

Negeri Sembilan VS Kedah
N9 menang 2-1
(Penalty- Sudden Death)


10 comments:

naz said...

haha ohh kalau kalah cakap orang negeri 8 hahaha

tOyO said...

@@,

gewd-gurL perhaps said...

tahniah eh jang!! ensem eh si aidil tu siot jo..

Nur -al- Ain said...

naz ;
kalau kecundang kita cakap kedah lol.
haha...

Nur -al- Ain said...

toyo;
mata katakk?

Nur -al- Ain said...

aina; hii, tu aset semase n9 tu.
hep,hep. tak mau usikkkk

Rashid said...

ishhh mencikkk... macamana negeri 9 boleh menang? tak caya...


hehe..


Luar tajuk: Ain, dah lama ni nak tau. Kat tempat ain, masih adake amalan adat.. pompuan-pompuan tu le..

tOyO said...

Ain:
mata cute..ala2 pussy the boot (the shrek)..hahaha

Nur -al- Ain said...

ok rashid, sabar2 nanti kite buat entry tersebutt.. tungguuu

Nur -al- Ain said...

to toyo.
haha. ye la cute, baru perasan. kahkahkah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails