tajaan,

DenyutJantung!

Monday, May 10, 2010

Punca Suami Kahwin Lain - Sang Isteri Wajib Baca

" ramai suami setia kepada seorang isteri. Isteri itu jantung hati, ratu dalam hidup mereka. Namun apabila terlalu dipuja, sebilangan isteri mengamalkan sikap sambil lewa melayan suami. Lalu, suami mencari alternatif, mengahwini perempuan lain dengan harapan dia dilayan secara lebih sempurna. "

Credit,
Bersama Mazidul


terkedu baca ayat ini di blog En.Mazidul tadi. Rasenye ape yang saudara Mazidul cakapkan ni ada betul jugak. tambahan pulak, kebanyakkan isteri sekarang ramai yang dah bekerja, sibuk mencari nafkah, balik dengan kerje rumah lagi. tapi si suami sepatutnya bertimbang rasa la ye, isteri bantu anda, jangan la ambik kesempatan atas keterpaksaan sibuk bekerja.

Pendapat kamu?




4 comments:

Shahrul Shaharuddin said...

sokong pendapat Bro Mazidul itu.. =)

yours
SH

'Cikgu Padi' said...

emm...lumrah..biasenye begitu lah..tapi semua ini boleh diselesaikan dengan perbincangan....yg suami pon jgn la sebab sekali dua isteri busy dan terlepas pandang keperluan suami terus nak cari lain.....takkan konon ikatan yang dibina kerana cinta kasih selaut besarnya mudah dikhianati begitu sahaja...renung2kn...hhuhuhu

Nur -al- Ain said...

SH,

ye sokong2. idup mazidul

Nur -al- Ain said...

cikgu padi,
btul tu, due2 kene same2 la kan nk jg hbgn keluarge. sorang je usahe tak gune jgk ;0

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails