tajaan,

DenyutJantung!

Tuesday, May 11, 2010

Anugerah Untuk Semua

ok, hari ni nak langsaikan semua hutang piutang dalam satu entry. hutang award yang disusuli soalan kaji selidik. HIHI.

ini dapat dari sahabat baik sangat, amiraismira. dah lame dapat, 2 april hari tu, tapi simpan buat rojak. mira sayang tak marah kan? rindu tak marah kasih kan? uhuuuu~

ok, kene buat 7 perkara menarik tentang diri sendiri. hiii, ni mase nak poyo ni. ohohooo.

1) saya dah berpunya. hatiku telah dimiliki. ape tak menarik statement ni? ni la yang buat hidupku menarik.. hhooohhoo

2) saya rase saya patut jadi PM wanita yang pertame. sile undi saya nanti di ketika general election ok?

3)saya rase kerete hensem saya yang terbaik sebab aircond kerete tu sejuk ;) nanti dah tinted mesti lagi sejuk kan En.HeroHatiKu. teeeheee T.T

4) saya rase mak saya sayang saya lagi lebih. HAHAHA, tak boleh blah, tipu je sebab semua tau mak saya sayang adik bongsu paling lebih, ok, fine. sikit tak jeleous (lawannya,)(sedang usehe kalahkan ranking sayangmenyayang keluarge)

5)saya rase saya paling gembire belaja di UiTM kampus bandaraya Melake sebab kampus tu kecik, naik je lift nak ke manemane, make saya tak perlu berpeluh basahkan ketiak nak berjalan jauhjauh. tak cukup menarik ke tu ha?

6) saya dah berpunya. hatiku telah dimiliki. ape tak menarik statement ni? ni la yang buat hidupku menarik.. hhooohhoo. *hahah, memang copy yang no 1 pun*

7) saya sayang orang yang tag saya ni. muahhhhhhh

yang ni dari BudakLelakiSebelahPintu.
takde soalan pelikpelik ;)
gembira i.
thank you
, semoge success mencapai riburibu follower.
hehehehe
T.T

eh baru perasan same macam yang atas, tapi ni ade background skit. hehehehe
ade award macam atas jugak, dari aiza untuk NurulAin, tapi takut NurulAin lain lak. hehehe ;p
takde link, so kite tunggu hakikat sebenar.

:update:
fuh, cepat betul update, dah tau hakikat, award itu memang untuk saye ;p
tenkiuu~

NICE BLOGGERS AWARD!
ni dari amiraismira lagi.
kesayangan saye ni ;)
ade soalan ni nak kene jawab-

1. Ape yang bermain di fikiran anda sekarang
rasa macam nak yak, tapi tahan jap la. siapkan entry ni ha. heee

2. Apakah nama samaran korang
ain-artis-glamer. HAHA ;p
oh, ade gak yang panggil i gadis hot. BAHAHAHAH. tiputipu,
satu malaysia panggil Ain,
kecuali si-dia-kekasih-hati, panggil manjeee skit


3. Berikan 3 orang yang anda sayang
1. kekasih hati
2.keluarge tercinta
3.rakan taulan, pemberi dan penerima hutang.

4. Panggilan untuk si dia

aku mulai confius, nak bagi award ke nak resume ni?

5. Hadiah yang korang impikan dari seseorang yang istimewa
tidak dimadukan sampai mati.

6. Blog mana yang korang suke visit n yang leh aku follow gak
visit blog sendiri. HAHAHAHampeh

7. Tag kan kepada bape2 orang rakan blogger anda
1. Cikgu Rashid
2.Liyana
3.pocket
4. Chilabaeys -pakngah.
5. aiza hanis
6. Rara
http://4.bp.blogspot.com/_UDQ_-fz1Kv0/S-QbZLWdLbI/AAAAAAAAAf0/8I_6g50AMAk/s1600/award+seri.jpg
ni dari amiraismira lagi.
comel kan award yang niiii ;)


ok,sekarang saya hadiahkan semua award ini juga kepade semua yang sedang tengok page ni.
sile ambil jangan malu dan segan
;p

yang wajib ambik,

cikgu Padi
Farwalis
atiekah
joe
dian
fana
piqahidris
kapten
Ajwin Ajeera
sis chika
pipi muncet

terime kasih semua kerane memeriahkan arena blog.
sudilah kirenye menerime award ini, pilih je nank yang mane ok ;)


ok, hingge jari bertemu keyboard lagi.

selamat 2.04 am ;p



8 comments:

Aiza Hanis S. said...

hahahahaha untuk hang lerrrrr

fana said...

haha rajin si amiraismira bagi awards. kelasssss gitu ;p

Chilabaey's Spot 2 said...

Dapat juga ker Cik Ain.... :)

Unknown said...

award..hehehe..

Nur -al- Ain said...

aiza, tenkiu. ambik balik award okkk

Nur -al- Ain said...

fana, ehhhee, dier rmi peminat

Nur -al- Ain said...

pakngah, dapattt. saya selalu terjah p blog pakngah ;P

Nur -al- Ain said...

toyo, ambik ok, anda pun wajib gk ambik tu.. hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails