tajaan,

DenyutJantung!

Wednesday, May 5, 2010

Entry Mintak Tolong. Penting!

tadi pagi, senang lena diulit mimpi,
orang Celcom telefon.
Kakak pulak tu,
make tak perlu cover suare,
kalau Abang Celcom kene cover la kan.
gataiii..
HAHAH ;p
call nak bagitau pasal Celcom Broadband.
sumpah tak paham,
Kakak tu macam garang plak,
tanye sikit terus tanye,
"awak paham tak yang saya jelaskan tadi tu, ?"
saye selambe kate, "emmm tak pahamm"
saya kan baru bangun kakak,
sumpah saya tak paham ape akak cerite panjang-panjang tu.

sekarang nak mintak jasa baik belogers sekalian tolong bagitau pasal 5 gig tu.
tak paham pun tadi.
wahaaaaheeee.

tolong la ye ;)

notabawahentry : entry pendek je la,sebab esok paper yang panjang.


bye-bye ;p

doakan saye tau..

tatatititutuu

eh jap, nak tanye ade ke fanclub "saya benci Maya di FB" ?
ohh, saye takde fb, saye tanye je,
kalau takde awak try la buat.
hehe ;p

benci Maya je, jangan benci Lisa okkk?



4 comments:

joegrimjow said...

xpernah tau
so xleh bertanya
;)

Nur -al- Ain said...

joe, hehehe..

eh eh, idea ipad saye dah patern kan, joe kene crk hadiah lain. ahahahahah.. yes, ain cepat ;)

naz said...

google google or homepage

Anonymous said...

its ur bandwidth la kakak sedare yg lembap..u can still use it even after u've reach 5 gig but ur speed will be much slower..bandwidth is ur broadband volume btw...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails