tajaan,

DenyutJantung!

Sunday, May 2, 2010

[GAMBAR] Mia Sara Nasuha aka Amani Adamaya dah ade pesaing untuk Adamaya 2

Mia Sara Nasuha dah ade pesaing. lepas ni mungkin si cilik ni dah kurang glamour. pesaing yang baru ni dikatakan sanggup beraksi memakai pampers sahaja. pesaing ni tak kurang comel nye. sebanding Mia Sara Nasuha. berkulit putih, berambut panjang dan petah berkata kata. memang tak terlayan kepetahan pesaing Mia Sara Nasuha aka Amani ni.

tengok gambar,


:pesaing berbogel, hanye berpampers sahaja:

:hye, saye atul, saksikan kemunculan saya dalam Adamaya 2:

:eksperi mintak ciumannn:

:masa jadi pelakon tambahan, juon di bongek:

:heroin Nur Kasih 30:
.
.
.
.
.

sape beliau ni?
mampu ke setanding Amani?
???
ish, saje gurau je..
jangan sentap lagii..
ni anak buah superhero saye la.




8 comments:

naz said...

haha mana tahu rezeki u jadi manager

fana said...

haha gamba 3rd tuu comel gilaaa

Nur -al- Ain said...

naz. tahu takpe.. rezeki jgn ditolak ;p

Nur -al- Ain said...

fana, tu gambar favourite aku tuu ;)

joegrimjow said...

comelllll

Rashid said...

cutenya ..

YucIkA said...

sweetnya....

comel sgt2...yg nur kasih ngan yg cam mntk kiss tu cute...geram tgok...ank sedara eh???

sYafIkJacK said...

tu dye , haha , mmg comel sgt2 .

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails