tajaan,

DenyutJantung!

Friday, May 28, 2010

Meliwat Lagi Bagus Dari Beronani?

kesinambungan kes Liwat Kambing tu,
ade sumber yang kate daging kambing tu boleh dimakan, tapi ade jugak cerdik pandai kate haram di makan,




riginally posted by Maideen.
Salam,

Melakukan hubungan sex dengan unta, lembu atau kambing bukanlah perkara yang tidak pernah berlaku didalam Islam... :no:

Pokok pangkalnya kita haruslah tahu apa kah hukumnya melakukan hubungan sex dengan unta, lembu atau kambing ini.. :ah:

Apa apa pun dudah tentulah ianya lebih baik dari melakukan perbuatan terkutuk ia itu beronani..ini kerana majoriti imam mazhab mengharamkan perbuatan beronani... :ah:

(maknenye meliwat binatang lagi bagus dari onani ke?, ain tak paham yang ni, tolong jelaskan sikit readers)

Mungkin ramai yang tidak tahu tentang fatwa seorang ulamak terkenal bahawa, apabila seekor binatang disetubuhi, maka daging binatang itu menjadi haram dimakan dan binatang itu hendaklah dibawa keluar dari kampung itu dan di jual! :ah:

Di Iran, adalah menjadi undang undang apabila seorang lelaki melakukan hubungan sex dengan binatang sehingga sampai ke kemuncak syahwat (yakni memancutkan air mani), beliau wajib mengambil wuduk!

Di Lebanon, hanya orang lelaki sahaja yang dibenarkan melakukan hubungan sex dengan binatang dan binatang itu pula mustilah binatang betina. Melakukan hubungan sex dengan binatang jantan adalah dianggap dosa besar dan akan di kenakan hukuman mati.

Oleh kerana fatwa fatwa ulama ini Maideen berharap Jabatan Ugama Islam Kelantan atau Mufti Kelantan sundri akan turun padang dan memastikan bahawa kambing yang menjadi mangsa pemuda itu tidak disembelih dan dimakan dagingnya dan segera membawa kambing itu keluar dari Bacok untuk di jual... :ah:

Mungkin selepas itu Mufti Kelantan boleh lah mengeluarkan fatwa tentang hukum menggunakan alat ransangan sex bila melakukan sex dengan kambing pula.... :bgrin:

Di Oman jika seseorang lelaki itu mengadakan hubungan sex dengan unta, lembu atau kambing, undang undang memperuntukan bahawa susu haiwan itu tidak lagi halal untuk diminum. Undang undang Oman memerlukan haiwan itu dibunuh serta merta dan bangkainya dibakar. Lelaki yang meliwat haiwan tadi mustilah membayar pampasan pada harga pasaran haiwan itu, kepada tuannya. Mungkin ini adalah kerana Islam memandang keji, perbuatan liwat... :ah:

Jika kambing itu disetubuhi (yakni di tala dilubang yang disediakan untuk ditala), hukuman ialah daging kambing itu haram dimakan dan kambing itu haruslah dibawa keluar dari daerah itu dan dijual.

Tetapi....jika kambing itu di liwat (yakni ditala dilubang yang disediakan untuk binatang itu membuang air besar), binatang itu harus di bunuh dan dibakar dan lelaki yang menala kambing itu harus membayar pampasan kepada tuan kambing itu. (Ulamak agaknya masih membincangkan hukumnya jika kambing itu adalah kepunyaan peliwat itu sundri).



ini ain dapat dari forum glamour - cari
credit kepade mereke
;)


Ain nak ulas pun Ain tak berape paham n clear,
so sape yang lebih jelas boleh la tolong jelaskan lagi kat sini


http://4.bp.blogspot.com/_8ArgdcnZx3o/SqTHIkbPIpI/AAAAAAAABcQ/O2YpENcEYSg/s320/senyum-kambing1.jpg

:pandang lamalama comel jugak:
heheheee





6 comments:

Roronoa Zoro said...

hmmm... berhati2 dgn forum.. kadang2 x semua yg dalam forum tu beragama..

hmm.. yg bab onani tue.. ianya diharamkan oleh kebanyakkan imam.. mmg betol.. tapi jgn kita banding2kan dengan perkara yg kita x pasti.. sebb kalo kita yakin akan sesuatu yg salah, akidah kita akan terpesong..

kena banyak fikir lagi nie.. hmm...

Nur -al- Ain said...

roro, ye la kan.. ish, confius la kan.. tapi kesian la kt kambing tu kan, menjadi mangse keadaan...

papabear said...

isk isk isk... naiya itu kambing comel...

'Cikgu Padi' said...

ya allah..pe ke jadah je ni...baik2 ain tgk comel2 tu lain jadinye kang..heheheheehehehehehe

Syafrizal said...

onani dan liwat dua2nye haram..

mamawana said...

Salam visit..

Aikkkk??? Wat naya pd spesis haiwan nih. Masa mama sekolah kecik2 dulu lagi dah ada dlm buku teks sekolah agama rasanya...org yg meliwat binatang ni kedua2 kena bunuh... Org tu kena dihukum bunuh dan haiwan tu pun kena dibunuh..

Cam zina...kalu pesalah dah kawen dua2 kena rejam sampai mati...ada betol ka? sebab takut virus aids menular satu doniya....
kan..kan...kan...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails