tajaan,

DenyutJantung!

Tuesday, June 15, 2010

wawwi matrix blogwalking marketing - cara baru dan mudah jana traffic!!

hello semuaaaa.. hari ni ain nak kongsi ni cara terbaru jana traffic..
tak la baru sangat, tapi ain je yang baru menjoinkan diri..
heehheee
pernah tak awak dengar wawwi matrix blogwalking marketing?
Ain pun tak berape nak paham sangat lagi sebenarnye, tapi tadi singgah dan bace entry sis dahlia ade la paham sikit sikit.. ain tak reti sangat la nak explain, yang penting care ini tak bertentang dgn nuffnang, so masih berstatus geligeli, (+.+) and care ni pun relax je..
tak rugi ape pun kalau try..

wawwiform
yang paling penting korang pasang je dulu widget ni, alalalalala.. mudah sangat nk pasang ni, pegi dekat widget tu, macam ain punye bawah shoutmix tu, pastu isi skit ape yang patut bawah tu, nanti terus dier bagi url code, copy n paste la di belog awak macam biase ;)
kalau tak paham bagi tau, nanti ain terangkan satu persatu..

nak info tambahan yang lagi menarik, jelas dan terperinci, pergi skodeng blog sis dahlia or terus ke wawwi punye website okk ;)



4 comments:

FyZa said...

tengs 4 sharing swety..=)

Nur -al- Ain said...

wokeh dear ;p

Anonymous said...

wah, macam-macam gadget nak naikkan traffic skrg. nnti kalau berkesan bgtau k :D

AminJohar.com said...

Ada sebarang masalah?

:-)

Team Geng BlogWalking akan cuba membantu. mengenai kedudukan pendaftaran tersebut telah dijelaskan di komentar di blog gengblogwalking.com

Sistem menjalakan autospillover iaitu menyusun kedudukan ahli yang baru mendaftar ke downline pemilik (upline) jika Downline level 1 telah mencapai had maksimum (ahli biasa 5 downline level 1)

Jadi jika ain sudah dapat downline penuh level 1, jika terdapat pelawat yang mendaftar di blog ain lagi, blog pelawat itu akan dipindah kepada downline level 1 secara automatik.

jadi hal ini menunjukkan bahawa upline membantu downline dalam menyusun network agar tercapai maksimum network dengan baik.

Taklah downline akan terkebil lagi.

Blogwalking di widget WMB dan selepas itu tinggalkan jejak di shoutbox. kalau Downline tak aktif blogwalking kat list dia kasih penyapu tibai dia.. hehehe :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails