tajaan,

DenyutJantung!

Monday, June 7, 2010

Video keluar Air lagi ;)

hello Dunia ;p
Selamat hari Isnin ..
yang kene kerje selamat bekerje, yang student selamat bercuti..
heheee..
budak sekolah tengah cuti ni, meriah la mall.
huuu~

awal awal pagi kasi ceria sikit,
kasi hati bunga bunga cinta,
jom tengok lagi video best ;p
ceh alasan, padahal takde idea nak update ape..
heheee ;p

alaaaa..kongsi video best, ok gak kan dari Ain asyik merepek tak sudah. heheeee

layan la video atok ni, dier translate name name rokok.. memang genius ni pakcik ni..




genius kan atok ni
memang la ade sumber kate atok ni dari tampoi,
tapi jangan la korang pandang rendah atau hina mereke ni,
sape yang mintak tak waras?
tapi hidup diorang bahaagie kan ;)
tak payah pikir macam macam
fun kan?

selamat bertugas n selamat bercuti!

eh eh, keluar lagi kan air mate tergelak? hiiiiiii

3 comments:

cemomoi said...

sian... kita ketawa atas penderitaan orang lain

FyZa said...

huhu..lawak la..gelak ngekek fyza..;)

Pocket said...

heheheh,
selamat Monster day

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails