tajaan,

DenyutJantung!

Sunday, June 6, 2010

Jalan Mudah Nak Kaya Cepat

internet adalah lambat tahap kura kura demam.
benci tahap dewa dewi betul!

nak main Saidina la.. seronok tau main saidina, errr tapi kalau menang la, kalau kalah bosan ok.

tip nak menang main Saidina :

1. ada duit labur je, jangan kedekut beli tapak dengan buat rumah. buat hotel pun baguss.. nanti cepat kaye ;p

2. jangan main tipu. nanti mesti kalah,. jangan curik duit bank tau. nanti tak berkat. eheheee

3.mase nak baling dadu, bace bismillah ;) mesti berjaya.

4. last sekali kene baik hati derme serme sikit biar murah rezeki.

ok, dah. pehal tah bagi tips main saidina. kehkehkeh ;p layan kan je laaa..

ain nak pegi main saidina..

oh yeahhhh~

sedih tak dapat teroka blog korang yang hebat, internet busuk hati. ;(



14 comments:

fadhlihamdan said...

huhu. dah lama tak main saidina!

naz said...

memang sakai kan info kali ni haha jutaria pun ok apa

Roronoa Zoro said...

haha.. ada tips ek? ahha..

aku mmg selalu amalkan permainan bersih loo.. x perlu risau kalo main dgn aku.. ngeee ~

aina said...

maen catur bestari !! hahaaa :)

HonEyBuNNy said...

ish2.....nak kena itenet neh...cm kura2 dmm ye..heheh

Nur -al- Ain said...

@fadhlihamdan

g la mainn ;p best tauuu

Nur -al- Ain said...

@naz

betul2.. jutaria pun layann~ tapi jutaria ringan sgt, terbangterbang.. hahaa

Nur -al- Ain said...

@Roronoa Zoro

jom layan laaa. hahahahaa

Nur -al- Ain said...

@aina

woooyooo.. catur bestari manyak bestt ooo

Nur -al- Ain said...

@HonEyBuNNy

cde dh ;( tolong babap kan etenet ngookk ngekkk

ASaDa RyutaRo said...

wallaweh!! lama jugak tak main saidina ni.. act kena pilih tempat jugak nak melabur tu. ada tempat yg org slalu singgah.. hahaha (^^,)

maCy said...

ahahaha..igt pe la..huhu

s h e e said...

sukew2...sukew main saidina jugak...lalala...

tp da lame x main...saidina pon ntah ke mane dah...sob2...

Syafrizal said...

biar kaya dengan cara Islam..
sedikit membawa berkat..
jangan fulus fi dunya wal mamfus fil akhirat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails