tajaan,

DenyutJantung!

Sunday, June 27, 2010

ubat mati putcuk

salam ahad dan salam sayang semua ;)
ain nak bagi gambar lame kat awak semua suh tatap,
yang susah hati, luka hati, kiciwa hati,
tengok dan gelak ok ;p


kalau sakit nak beli ubat, tengok poster camni, agaknye sakit terubat dek geli hati ke bertambah sakit lagi sebab sakit hati. HAHAHAHAA.. lawok la pakcik ni!


12 comments:

Hidayah Ismawi said...

hehe..

be careful out there.. so many ppl end in the hospital coz of dodgy "ubat".. :)

ChiLaBaey's said...

Ini bukan mengenbuh penyakit ni, tambah penyakit lagi ada... hehehehehe... Lawak2.... :)

She is f.A.z.A said...

"Ini ubat Kaciwa sakit.." ~LOL

aren said...

ini minyak gusuk, ini ubat mati putcuk! wakkakakakaka

zulkbo said...

salam..
put
put
put..
he he lawak
betul..

aina said...

haha. ni ade orang tag kat fb suatu masa dulu, lawak siyot je

Nur -al- Ain said...

@Hidayah Ismawi

betul2 ;p thanks

Nur -al- Ain said...

@ChiLaBaey's

heheee ;p sakit ati kan.. haaa

Nur -al- Ain said...

@She is f.A.z.A

mati putcuk,,, huhuhuh

Nur -al- Ain said...

@aren

tak boleh bla kan,, hahhaaa

Nur -al- Ain said...

@zulkbo

hihiiii.. layan kan je..

Nur -al- Ain said...

@aina

hahaaa.. mane negeri dtg ni er?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails