tajaan,

DenyutJantung!

Thursday, June 3, 2010

Jom Naik Mesin Doraemon.., Tengok Muke Lagi 20 Tahun

malam tadi naik mesin masa doraemon...
pergi ke 20 tahun akan datang..
nak g skodeng ape rupe lagi 20 tahun. hambikk kau terkejut!
takkan la baru 41 tahun dah tua bangat begini.
haishhh.
buangkan yo la mesin ni.
dah jahanam ni
heheeee
T____T

laie 20 tahun kot jumpo acik, sonyum la yo kek acik ni ha.
tapi acik raso mato acik makin galak lak bilo dah tuo
agak er kesan acik makan pati prune tu la gak er.
acik nak poie boli la.
hahhaaaa

bibir acik makin menipis, ditolan maso gak er.
ingat an makin tuo monobal cam angelina jolie
cubaan acik gagal nampak er.
acik pasrahhh


woooo~
tak mustahil la lagi 20 tahun boleh jadi gini,
tengok mak , makcik kite steady je tak kedut kedut lagi kan ;p
skang ni kite terdedah dengan asap rokok yang gile berleluase
di mana saja, di tiap ketika.
chewahhh

tau tak asap rokok tu buat muke kedut cepat?
ishhhhh.

kalau nak tengok muke tue ,jom naik mesin masa doraemon,
caranye ;
Click SINI sambil tutup mate,
baca zam zam ala kazammmmm!







17 comments:

aina said...

bahahahaa.. ain maintain je dagu tajam.. cam mat saleh lak.. ni yg nak buat ahli kuarga ni haha :P

HonEyBuNNy said...

hehheh..mbe ila ada buat untk ila...hodoh bangat ila tua2 nti tau...uwawaw...kelakar pn ada la...ehhe

Nadya ©™ said...

Arghh..tidakkkk..da buat da..huduhnya =(

Nur -al- Ain said...

@aina

maluuuu la kiteeee. awk niii. hahahahaha

Nur -al- Ain said...

@HonEyBuNNy

hahaha ;p pasrah sajo la.. muda tetap kan tue ;p

naz said...

haha kalau hidup lah hahaah

Nur -al- Ain said...

nadya.. alaa tunjuk la,, ehehee

Nur -al- Ain said...

naz, insyaAllah.. mintak la umur pjg ;p

Roronoa Zoro said...

hak3.. berbezanya.. kelakar.. :D

zameermus said...

nak wat jgk..^_^

Nur -al- Ain said...

roro.. hehehee tuekan ;p

Nur -al- Ain said...

roro.. hehehee tuekan ;p

Nur -al- Ain said...

zameer, haaa sile2.. nanti publish!

Nur -al- Ain said...

semua g la buat..... pastu buat entry!

maCy said...

ahahaha.. maCy tamoh la wt..tamoh tgk~ hee

Nur -al- Ain said...

macy.. hahahaa ;p buat laaaaaaa ;p

-telordibasuh- said...

ni sure mengamalkan jamu nona rogai hahaaa..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails