tajaan,

DenyutJantung!

Wednesday, June 23, 2010

Ariel PeterPorn dan BudakStim dipeluk awek sexy (entry 18PL)

Peringatan : entry ini untuk yang sudah akhil baligh sahaja.
heeeee

korang jangan ingat budak kecik tak bernafsu ok,
lepas ni kene jage diri depan budak kecik juge.
jangan peluk,cium mereke sebarangan ok,
mereke punye nafsuuuuu!

http://4.bp.blogspot.com/_oie-AzVFMCQ/TBcMRBzuHnI/AAAAAAAAAPk/N6PkRcRuPLU/s1600/matila_thumb%5B4%5D.jpg

hahaaaa.. budak ni kecik kecik dah pandai er..
nakal betul la..
awek tu pun baik punya peluk budak ni,
hishh..
ni semua la factor utame budak ni buat tah pape nanti,
tak pasal2 g meliwat kambing lagi..
ngeeeehhhh

credit to, ; http://mysoulzflayaz.blogspot.com/


http://2.bp.blogspot.com/_It0QPpXKJ3A/TB17HKjipvI/AAAAAAAAAbg/O5yIos4b8yc/s1600/video+seks+ariel+luna.JPG

ni si ariel peterporn lagi tak patut..
haishhhh..
bukan dengan luna je,
ade lagi ramai cowok cowok dier rakamkan aksi panas..
ade 32 lagi video babe..
hahahahaaa.. apo la hang ni..
haaaaaaii la ariel, tengok kan awak dah malu sendiri!

hah! korang tak payah nak tekan banyak kali, tu gambar je tu. hahhaa,
gatai er!
video takde, gambar pun dapat dari sini, http://sufyrayyan.blogspot.com/
dah jangan tengok lame2.

hiiiiiissshhhh, pergi bersurai semua..daaaa~

6 comments:

naz said...

awekk cun cun yaww haha

cemomoi said...

ain ko tak patut buat gitu, saploh kali aku tekan tak bergerak, aku ingat komputer rosak, rupanya video yang ko bagi tu korup...

sama cam budak kecik tu bila tengok gambo airel

Nur -al- Ain said...

naz, eheheee ;p

Nur -al- Ain said...

cemomoi, hahaaaahha,, duo puloh kali ain gelakkn cemomoi.. kahkahkah..

Fida Abd Rahman said...

hahaa! bengong betul si airel nie.
buat malu keluarga jer.
nasib baik kat indonesia, kalau kat malaysia dah lama kena bom dengan fida. hahah! :D

Trulyfatin said...

ain ! camne nak masokkan video? ade format gak ke? lembap je aku nk upload ni har..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails