tajaan,

DenyutJantung!

Monday, June 28, 2010

Lagi, Orang Islam Diperbodohkan Yahudi

fakta Benar..

Lagi agenda Yahudi memperbodohkan kite!

bace dan kongsi konsi kan la..


1. Kita diajar dalam buku biologi,

buku pemakanan (kajian dan terbitan para kafir ni) bahawa kalau nak dapat vitamin B dan kalau nak tambah darah kita kena makan hati haiwan dan hati ayam.

tetapi sebenarnya Nabi kita tidak menggalakkan pemakanan organ dalaman.

Nak ikut kafir ke nak ikut Nabi Muhamad ?

Sebenarnya makan hati ayam dapat melembabkan otak kita sbb hati merupakan organ dimana semua toksin akan dikumpulkan dan dineutralkan.

so kepekatan toksin adalah tinggi di hati ayam.

makanlah kita toksin tersebut serta bengaplah otak kita umat Islam sebab percaya buku sains keluaran kafir ini.

2. Kita diajar dalam sains bahawa kopi tidak bagus untuk kesihatan.

Namun sebenarnya kopi adalah antara minuman kegemaran Nabi Muhamad selain susu dan madu.

Cuba tengok Yahudi, mereka minum kopi, Starbuck.

Profesor di UK yang Yahudi semua ada segelas kopi di tangan mereka.

3. Kita diajar memakan kambing tinggi kolesterol,

namun kambing juga adalah makanan kegemaran Nabi Muhamad.

Seolah-olah buku sains ni nak merendahkan pemakanan Nabi kita.

Sebenarnya daging kambing adalah daging paling kurang kolesterol.

4. Kita diajar bahawa makan McDonalds adalah bagus,

namun sebenarnya McDonalds adalah makanan yang sangat tinggi MSG dan kolesterolnya dan paling banyak lemak tepu trans.

5. Para kafir ni juga menggalakkan kita minum dan makan makanan yang langsung tak berkhasiat,

contohnya coke dan maggi.

Coke tu sangatlah beracun,

pastu sangat tidak bagus untuk kesihatan (gula tinggi, berasid, pH dalam lingkungan 3.5, ada racun tersembunyi).

6. Untuk pengetahuan,

para kafir agen dajjal ni gak mengwar-warkan kebaikan minum soya

(sebab USA merupakan pengeluar soya terbesar),

namun sebenarnya soya dapat melemahkan kejantanan lelaki

dan mengurangkan kesuburan lelaki dan perempuan.

selain itu juga soya dapat meningkatkan risiko kanser payudara,

kanser ovari,

kanser prostat,

serta melemahkan otak dan tulang sbb dalam soya ada hormon estrogen yang sama dgn estrogen kat wanita. pastu soya ada phytic acd yang membuatkan penyerapan kalsium,

magnesium dan zinc yang penting untuk badan kita terjejas.

Secara kesimpulannya para kafir ajen Al-Masih Dajjal ni bukan setakat melemahkan kita dari segi lain namun secara pemakanan kita jua.

Firman Allah:

Wahai sekalian manusia!

Makanlah dari apa yang ada di bumi yang halal lagi baik,

dan janganlah kamu ikut jejak langkah Syaitan,

kerana sesungguhnya Syaitan itu ialah musuh yang terang nyata bagi kamu.

Al-Quran

Surah Al-Baqarah

Ayat 168

Firman Allah:

Dan makanlah dari rezeki yang telah diberikan Allah kepada kamu,

iaitu yang halal lagi baik dan bertakwalah kepada Allah yang kepadaNya sahaja kamu beriman.

Al-Quran

Surah Al-Maidah

Ayat 88

Firman Allah:

Oleh itu,

makanlah (wahai orang-orang yang beriman) dari apa yang telah dikurniakan Allah kepada kamu dari benda-benda yang halal lagi baik,

dan bersyukurlah akan nikmat Allah,

jika benar kamu hanya menyembahNya semata-mata.

Al-Quran

Surah An-Nahlu

Ayat 114



sumber, : http://www.dinar-emas.com/vatican.html

26 comments:

naz said...

saya tak salah bila memilih kfc haha :)

dela taufique said...

dela memang xsuke hati ayam n organ2 dalaman. xelok utk otak kan.

tapi, dela suke sgt minum air soya. betul ke soya ade kesan buruk mcm tu? huhuhuhuhu sedey~

cemomoi said...

ooo tima kasih info ni ain, aku pon terpedaya walau tak banyak sebab aku tak makan mcd, soya n coke, kurang meggi tapi tak tau plak hati bahaya kalu makan byk sgt yea

fiq said...

tq for the info =) pasni nk rajin2 minum kopi nk jd terer cm professor gak. hehe..

Khairunnisa' said...

Nasib baik. Saya memang tak suka makan hati binatang. Tak sedap.

Thanks for the info, tho.

(http://ohmonstar.blogspot.com)

Nur -al- Ain said...

@naz

same je tu encik naz oiii

Nur -al- Ain said...

@dela taufique

ye kot.. try la google lagi ;p

Nur -al- Ain said...

@cemomoi

tapi hati goreng garing2, goreng berlade mmg sodap kan ;p

Nur -al- Ain said...

@fiq

hheeehee ;p dah berjaye kongsikan kejayaan anda.. hehee

Pjaz a.k.a kud0o said...

satu info yang berguna,
laknatullah yahudi,

dan ingat FIFA ni
Fight Israel Freed0m Aqsa

ejum said...

good info..thanks for sharing :) sy xleh minum kopi..xtau kenape..tekak xleh terimah.hehe

Ajwin Ajeera said...

thanks for sharing~
sy pon mmg tak mkn hati ayam..

Nur -al- Ain said...

@Pjaz a.k.a kud0o

;)

Nur -al- Ain said...

@ejum

oo ye ke.. tapi kopi ni minum panas2 best tau ;)

Nur -al- Ain said...

@Ajwin Ajeera

good winwin ;p heheheee

She is f.A.z.A said...

OMG!! i luv to drink soya.. *sigh*

Trulyfatin said...

owhh..tp kalau da tau pn still nk mkn mcd jgak...hehehh

Nur -al- Ain said...

@Khairunnisa'

tapi kdg2 sedap jgk.. hihihhh.. atuk ain masak sedap ;)

Nur -al- Ain said...

@She is f.A.z.A

me too ;(

Nur -al- Ain said...

@Trulyfatin

hahahaaa.. kurangkan ok ;) aku dh berjaye kurangkan mcd n kfc n segale fastfood ;) hoooyeeeyyy

red One_foren6 said...

thx 4 da info

sharing is caring

ªmiruL™ said...

Terang2 dah kan dlm Al-Quran bagitau yg Yahudi tu musuh utk semua agama.. bkn Islam je.. tu yg kaum diorg kene laknat dgn tuhan.. xde bumi yg nk terima diorg.. Yahudi mana ada negara sendiri.. kan?

Nur -al- Ain said...

red one , sharing is caring ;)

Nur -al- Ain said...

mirul.. yup.. mmg mereke takde tanah sendiri ,, tapi skang palestin mereke punye ;'( bace la link yg ain bagi tu.. macam2 ade kat situ

ney said...

ain,ney ade dengar ceramah pasal ni,memng tak dinafikan sesetngah tu betul,tapi bab nabi minum kopi tu,itu dakyah yahudi nak kelirukan org kafir. zaman nabi,kopi tak terkenal,nabi dan sahabat minum teh,bukan kopi.yg soya tu,ustz tu kata,ada fakta yng salah. sebb soya not totally berbahaya macam tu~ ustaz tu ckpa la~

Nur -al- Ain said...

ney,thanks share info.. nnt ain akn check blk k..ain pun dpt dr sumber internet, tak tau ye ke tak.. nway, thanks ;p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails