tajaan,

DenyutJantung!

Sunday, June 13, 2010

sejauh mana kepentingan alexa, traffic?

salam penuh keraguan, chewahhhh. memang ragu ragu sekarang ni, hati penuh tande soal, kenape sekarang bile pergi ke mane mane, heboh cerita pasal traffic, nuffnang, buffered earning, alexa. mane pergi nye entry entry yang menarik, yang baca boleh gulingguling, baca boleh menitik air mata?

sebenarnye ape yang dikejar ye? memang lagi satu keraguan la.
ade orang berblogging nak kan kawan,
ada berblogging nak kongsi pengalaman,
ada yang berblogging nak tambah ilmu pengetahuan,
ada yang semate mate nak cari duit tambahan.

lain orang,lain gaya.

persoalannya,bila propaganda ni akan selesai? apa yang akan menjamin kepuasan anda?

kalau terusan begini, dunia blog kurang umm dah la, takde lagi cerita masam manis pedas masin. semua cerita RM, bukan redmummy, ringgit malaysia. hehe ;))

saya masih dalam persoalan.

sesape boleh bantu mengungkai jawapan utk persoalan ini?

6 comments:

naz said...

saya cuma menaip :)

Zack Zaifull said...

tepuk dada tanya selera... itu saje

Roronoa Zoro said...

aku berblogging sebb semua.. hehehe...

Nur -al- Ain said...

naz, saye suke taipan awak ;p.. heheeee

Nur -al- Ain said...

zack, betul betul betul ;)

Nur -al- Ain said...

roro, teeeheeee ;p macam2 adaaa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails