tajaan,

DenyutJantung!

Friday, July 9, 2010

Kenape Banner Ni Seperti Sesuatu Paul octopus?


ini banner baru ain.
tak caya tengok atas tu ha.

sekarang cube korang perhatikan betulllll betulll banner tu,
ape yang seakan akan begitu?
ain tak tau la ain sorang je ke yang nampak,
mate ain je ke yang perasan,
tapi tiap kali terpandang, mesti terbayang..
haishhhh
ni ha,
cube tengok,
ade persamaan tak?
.
.
.
.
.
.
.
.
http://itn.co.uk/story242d9fd94ecadba0c38fbd98b1443bda.jpg

yang bab tangan paul kemain banyak tu.
hehheheee..
tak ke macam banner ain tu ha?

http://media.tri-cityherald.com/smedia/2010/06/29/09/188-515Germany_Soccer_WCup_Oracle.sff.embedded.prod_affiliate.13.jpg

ishhhh,
dah la ramai penyokong German mengecam ingin menggorang sotong ni,
kang belog ain turut menjadi mangse..
heheheee..
papepun Paul si Octopus peramal ni memang mantoppp la..

yang penting Spain MENANG ;))
Ain memang sokong Spain dari awal ok..
tak caye tengok balik sini dan sini jugak.
tak sia sia ain berhujan di masa tambahan demi melihat kemenangan tersebut..
eheeemmm ehemmmm,
kepada yang kalah,
jangan sedih,
nanti kite jumpa lagi ;)

errr, yang kalah bet plak, sila jangan buat buat lupa.
sekian melaporkan kegusaran ;p

http://www.scripps.edu/ims/gascoigne/images/spain.gif

walaupun saya sokong Spain, saya masih bangge Malaysia tanah air, tumpah darah saya ;)


9 comments:

FyZa said...

huhu..ada cket2 la ain mcm paul 2..
wah mnat spain! tp sy mnat german..ekekee2..;p

aina said...

hahaha lawak sial .. ade pulak banner macam sotong

Liyanaa. said...

HAHA kaki paul dh melekat dkt banner u :P

Nur -al- Ain said...

aina.. hahhaaaa. tak ke? perasaan aku je ke? hiii

naz said...

tu dia haha kalau malaysia gambar harimau lah ain haha

Nur -al- Ain said...

fyza.. hahahahaaaa... SPAIN terbaik.. german kalah okkk

Nur -al- Ain said...

liyana. haaaa. tu la pasal.. i depress dah ni.. huuu

Shazmiey Abdurahman said...

haha..aku mo sokong spain!! david villaaa!!

Miss Rouge said...

ade sikit la. memang rasa cam nak goreng je paul tuh hahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails