tajaan,

DenyutJantung!

Monday, July 26, 2010

[ GAMBAR] Mia Sara Nasuha (AMANI) dalam Epilog Syurga Cinta bersama Hero dan Heroin nya

Mia Sara Nasuha akan kembali beraksi ;))
feeeewwwiitttt..
tak sabar ni nak layan cerite baru! nak tengok Mia comel ;)
abisla plan nk berjogging camni..
haishhh..
tadi dah start tengok iklan, Epilog Syurga Cinta,,
ade Mia..
olololoooo,
comelnye dier!
dengar nye cerite ni ala ala cerita syurga cinta..
tak perah tengok pun, tapi disebabkan ade Mia,
akan dilayankan jugak cerite baru ni..
jangan hampekan akak ye dik..
heehehehehee




mia sara nasuha

kite tengok cerite ni sebab awak tauuu.. heheheee..
sumber : google

http://2.bp.blogspot.com/_e99dUe79Tg0/TCRQh3wEyDI/AAAAAAAABbI/Ma8tCxksWu4/s1600/2.jpg

ni la heroin nye nanti,
gadis pantene yang macam siti nur haliza tu ;)
fida
dalam cerita ni watak fida ialah - cikgu siti syuhada

mia sara nasuha

sape lagi comel?
kanan ke kiri?
ke yang letih menggoogle ni?
ehehehehe



geramm nyeeeee....

mia sara nasuha

ini hero nye,
muke zizan dalam gambar ni macam mama juwie pulak
hahahaaa..
ye tak korang rase?
ngeeeeee



haa, better ;p
hihii..
mia tetap comellll

ni sedikit sinopsis cerite ni
kami peminat adik mia sara@ amani Dalam epg, Mia memegang watak sebagai Mia. Dia adik tiri Zizan Nin. Ada sikit twist pada cerita tu. Saksikan nanti yer. Oh ya... memang adaptasi dari cerita syurga cinta
akan ditayangkan pada,


source : Facebook | epilog syurga cinta

ok, tunggu ok cerite ni.. nanti kite update nur kasih the movie plak.. mia ade gak tau ;)


3 comments:

y@n@ M!B said...

mmg cute mia sara..^_^

aina said...

adoi yai. rumah tde tivi seb baik pasang streamyx. bolehla melayannn gak huhuhuuu :P

kobEj0rdan~ said...

hidup mia sara! hidup fida jgk:P
\cmner ni terbahagi kasih plak, hehe

xsaba menanti cerite 2:P

visit sy k:) nazirulhazwanws.blogspot.com

ade gambar bby saye!
follow la if suke k:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails