tajaan,

DenyutJantung!

Tuesday, July 27, 2010

[VIDEO] Sebelah Jantan, Sebelah Betina

layan video ni, memang terbaik la ;)



pasai apa kat malaysia takde yang berani gini?
hiiihiii..

6 comments:

cemomoi said...

mamai tul...

ChiLaBaey's Spot said...

Kalau jumpa tengah malam macam ni mahu tak cukup kaki nak lari ni... :)

myza said...

dah ade..dalam raja lawak yg lpas..peserta yg kartunis tuh..hoho

Alessandro said...

Walaaahh..benar-benar ngga yangka ya sich..aku juga ikut bingung ni..apa pada cowok atau cewek sih? Apa bener bukan jadi-jadian nih..ha..ha..good...great..amazing..wah...hebat betul ya..

p/s-sampai-sampai tak berkedip mata ini menyaksikan.. ^___^

sampai bahasa juga sudah berputar belit ya mbak...bahasa gue maksudnya..hihi..

Alessandro said...

10 stars for you! ^__^

Kujie said...

dulu -dulu ada arr

thn2 90'an kt tv

dah tak berapa nk ingat sgt.... artis india lelaki buat show kt rtm

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails