tajaan,

DenyutJantung!

Tuesday, July 20, 2010

[GAMBAR] Hos Jalan Jalan Cari Makan Yang Baru

hyeeeee ;) rindu nye kat belog kat rakan rakan blogeer sume..heheee.. 2 hari berpergian.. rase bersalah kat belog kat nuffnang.. nuffnang setie bagi BE, tapi ain mengabaikan traffic.. ampunkan saye nuffnang.. nanti bile ade mase ain siapkan entry untuk sebulan.. wowwww ;) mampu ker? heheee

sabtu lepas kami 3 sahabat pergi meronda kota raya Malaysia, Kuala Lumpur. menarik destinasi percutian kali ini, heheeee (bajet pelancong) pastu jumpe sahabat busuk masam matrix dulu, Nor Haniza, kami pun menginap percume di UKM.. eheheee. saving di situ ;)

bile diimbau kenangan, melihat album di laptop, baru ain sedar, percutian ini ibarat bercuti sambil makan.. di mane kami makan umpama orang yang hidup untuk makan,, sungguh takde wawasan.. cehhh, konon nak diet! maka, dende diri sendiri, tiada nasi untuk minggu ini. padan muke diri sendiri..

gambar gambar makan yang ade :

: RACUN yang SEDAP :

: MADU yang TAWAR :

: SATE Hj. Samuri, tak la sedap mane pun.. apsal semua orang kate sedap? :

: 4 Pemakan :
satu lokasi, 3 jenis makanan,
wowwwww ;)
mujur krispy Kreme tak letak tande "no outside food allowed"
hhehehehee ;p

ini hanya yang sempat diambil ok. ade yang tak sempat bergambar, habis begitu sahaja. ajaib kan ;p ini jugak sebab musabab belog terbiar berhabuk 2 hari.. takpe la blog biar tuan blog gemuk, kamu maintain kurus okk ;)

bye semua ;p


7 comments:

naz said...

tu la pasal tak sedap mana pun. orang kata sedap bagai nak gila

Rashid said...

salam

sate hj samuri? adoiiiiiiiiii.. rindunya saya..

ain, camana nak stay tdo kat UKM tu? Rasa nak luangkan masa nanti .. lepaskan rindu kat UKM..

~Blabberina~ said...

org yg ketinggalan zaman je kot yg kata samuri sedap..hehe..search "satay" dkt my blog..ada 1 entry psl sate.esok pun mebi ade entri psl sate

Nur -al- Ain said...

naz, tu la pasall.. tipu laaa

Nur -al- Ain said...

cikgu rashid, ain tumpang tdo bilik kwn.. heheheheheh

Nur -al- Ain said...

blabberina.. tekak masing2 kot..

ChiLaBaey's said...

Kalau ini lah penggantinye, apa salahnye yer tak...?? Tapi jangan jadi macam pengacara lama sudahlah... hehehe... Tak kenallah pulak nanti.... ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails