tajaan,

DenyutJantung!

Friday, July 9, 2010

hutang emas terbayar 3

Selamat Pagi Jumaat ;p
Di pagi yang penuh barakah ini, ain nak langsaikan hutang sikit la.. hutang tag Farah..
hehehee ;p


Adakah anda rase anda hot?
Saya tak Hot saya cool. say tak suke hot, sebab nanti muke saya masam,
pastu bile hot nanti mood jadi baran.
eleh,, macam eksen lak kan..
hahahaa

Bile kali terkhir sy mkn pizza?
detik ini dirahsiekan kerane saya rase ianye patut dirahsiekan.
ini bukan statement cover kelupaan.
ngeeeeeee~

Lagu terakhir yg saya dgr?
oligo coco, minuman yang hebat, sedap di minum bersama keluarga....
oligo oligoooo
tajuk lagu tak tau, maka saya letakkan sedikit keratan lagu ;)
angel nye sayee.. awwwww!

Ape yg anda wat selain menyelesaikn tag ni?
pikir apsal la wujud tag dalam dunia blog ni?
kenape ha?
korang rase kenape?
cube try pikir sikit...

Selain name sndri, anda dipnggil nme ape?
Along, Ceti Haram, Dan Lain Lain. ;)


tag 8 org.


siapakah no 1 kpd anda
Kawan Kesayangan, bucuk macammm ku..uhuhuu

Katakn sesuatu mengenai org no 5
ustaz love ni kire lain dari yang lain, suke care ustaz ni berdakwah. usraz ni suke buat blogwalking, ustaz lain ade buat? hehehehheeee..

no 3 ada hubungan ngn spe?
dengan makngahhhh lerrr

bgaimne pula ngn no 4
ni milik pemberi teddy bear besau berwarna Pink. heheee,sahabat sedih,pilu,suke, duke susah nak carik, glad i have her ;) loveeee u babe !

Pesanan buat org no 6
tag beg tu nanti akan diselesaikan. heheheee..
ooo pastu semoge hubungan anda sekarang berkekalan ;)
good to see you both happy ;)

Kata2 cinta utk org no 2
HACKS

Adakah nO 7 & 8 mempunyai persmaan?
name mereke lebih kurang kot.
ehehehheeee

Berikan 5 yg anda tau ttg org yg men-tag anda.
manje orangnye ;)
comel plak tu :p
tapi dah berpunye laaa.. melepas awak semua..
pakwe farah cm pelakon bollywood.
farah ke amy ni?
hihiiiiiiiiiii
;)


Perasaan anda wat tag ni.
lege hutang dah terbayar..
tapi banayk lagi hutang tu..
nanti ye..
lambat laun akan diselesaikan.

TATATAAAA semua.
yang di-tag selamat menge-tag kembali ;)
Ain dah siap ye Amy ke Farah..
hehehhehee
tenkiuu

1 comment:

Chilabaey's Spot 2 said...

Oit...!!! Kena juga ker... Insya allah saya akan buat kelak... ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails