tajaan,

DenyutJantung!

Sunday, July 25, 2010

Random picture

Disebabkan hari ini bosan, marilah kite berkongsi gambar tak pelik tapi benar, koleksi benar album di iphoneburukdahcalar ain ni -_-


Kalau buat pattern rambut gini, agak agak comel tak? Heheee :)




Ape logiknye kalau tunjuk pelangi nanti jari kudung? Apsal datuk, nenek, moyang berkate begitu?




Jom teka : sise apekah ini? Hint: bulat bulat, padat padat
Hahahahhaaa..




Muhammad Eddriey Ashraff
Ade sesape bleh kalahkn kepanjangan name si comel ni? Grrrr.. Ashraff cute sgt! Cium pipi satu.. Muaahhhx!




Sape kenal si comel yang comel ni? Hehee ;p




Kesayangan :)




Kedirian ;)) yeke macam alien? Hahahaa.. Masih confius bentuk muke sendiri.. Bentuk apakah ini? Gambat ini juge bukti camera iphone sgt bagus hingge turut mengcapture jerawat tanpe tertinggal waima sebutir pun.. Well done iphoneburukdahcalar! Grrrrr



Kekeluargaan, sayang mereke! Small family with huge love :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 comments:

Ct SoLeHa said...

rambut gaya ape 2?? pelik jah..hehe

aZLiNa aZiZ said...

Salam ziarah Ain. Tak tahan pic no. 1 tu....;p

aren said...

yang bulat bulat padat padat tu mesti meatball 10 hengget kat ikea kan..haha

Nur -al- Ain said...

ct soleha, gaya africa, waka waka ;p

Nur -al- Ain said...

azlina, heheheee.. terkejut kan.. haha

Nur -al- Ain said...

aren.. yeeee pandai aren ;) heheee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails