tajaan,

DenyutJantung!

Thursday, April 8, 2010

status terbaru saya. suprise!

salam 1 Malaysia, hari ni Melaka bercuaca panas, saya basuh baju, sambil tu update blog. saya basuh guna mesin la, ish, takkan cuci di sungai sambil update blog plak. aish, comel la pemikiran begitu kan.

saya nak share pengalaman saya berdepan dengan masalah yang rumit, hingga saya akhirnya jumpa jalan buntu, paham kan? macam apa yang patut aku lakukan n? ish, kat sapa nak mengadu ni, sapa yang paham masalah aku ni. ha macam tu la lebih kurang kerunsingan di hati ni.

apa yang merunsingkan sangat tu?

saya ketika tu sangat runsing sama ada nak teruskan pamerkan iklan syarikat advertlets atau semata mata untuk syarikat nuffnang dan hold status Glitterati. memang keliru la time ni, sebab nuffnang saya baru ade posenposen yang mane nak beli lolipop tu masih belum layak, tapi advertlets dah banyak yang saya rasa dah boleh beli sekotak lolipop. tapi saya teringin sgt nak berstatus Glitterati.

pastu saya pun buat research. chewah, macam siapkan project paper plak. HAHA ;)
dari kajian yang saya buat, Advertlets ni banyak sgt problem. payment lambat la, lambat bayar la, tak bayar langsung la. ha, kesian kan. ni semua unsur tipu. saya baca jugak pasal nuffnang, rata-rata puas hati dan kata payment on time. ok, gud job nuffnang. muah, kiss satu kepada nuffnang.

maka saya pun terus tutup mata dan remove advertlets. tak sedih langsung pun. ok je perasaan ketika itu. HEHE.

maka sekarang saya sudah berstatus Glitterati.
status tu buat saya rasa berseri seri ;)

ok, nak spin baju dan ampai baju.

papai ;))


6 comments:

NAZ said...

haha! apa kes? lain kali jangan curang!

kazmyra afkar said...

tu la curang sangat.. kat nuffnang dah kedekut nak kasi payment.. hahaha..
i dah terkena n pernah buat mcm u..

Rashid said...

hhehe..

entahlah ain. Saya letak je nuff.. itupun kerna kawan syorkan..

Nur -al- Ain said...

to naz,
hep, yang penting dgn cinta hati tak curang tau!

Nur -al- Ain said...

to jawijawi, HAHA, act cannot read la, too small for rabuns girl. huhuhu.

kita nampaknya senasibbbbb ;(

Nur -al- Ain said...

to rashid,
ye, sila berterima kasih kapade kawan anda itu. sila sila sila clik nn saya. haha.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails