tajaan,

DenyutJantung!

Friday, April 23, 2010

pemandu teksi ( Mohd Fazli Azri Jamil ) tak mengaku bunuh Syafiah Humaira Sahari (plus) Bukti babi pun sayang anak.

ingat lagi tak pasal kisah arwah adik Syafiah Humaira? sedih dan menyayat hati kan.. kenape la ade yang sanggup bersifat kalahkan binatang. memang macamm syaitan, budak kecik tak berdose tu, ape salah budak tu sampai macam tu sekali dihukum. agaknye, kalau mak kau (si-pembunuh) tau kau akan bunuh budak tak berdose, dari kecik mak kau dah bunuh kau dulu.

berite hari ni, saspek tak mengaku bunuh Syafiah Humaira. habis, sapa bunuh? baling batu sembunyi tangan, berani buat berani tanggung. kalau pun kau terlepas hukuman dunie, akhirat takkan terlepas.

manusie,manusie ;(
:Al Fatihah~:





SHAH ALAM: Pemandu teksi Mohd Fazli Azri Jamil, 28, mengaku tidak bersalah di Mahkamah Tinggi di sini, pagi ini terhadap tuduhan membunuh anak teman wanitanya, Syafiah Humaira Sahari, 3, Februari lalu.



Beliau didakwa mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan yang membawa hukuman mati mandatori, jika sabit kesalahan.

Syafiah Humaira dilaporkan meninggal dunia dalam perjalanan ke Hospital Kuala Kubu Bharu selepas mengalami pendarahan di otak dan pecah pada bahagian abdomen. Jenazah mangsa dikebumikan di Tanah Perkuburan Islam Kuang, Sungai Buloh, 27 Februari lalu

sumber ; Berita Harian Online

diharap pihak yang bertaanggungjawab cepat cepat dapat selesaikan masalah ni, yang bersalah segere dihukum!

notabawahentry : Haiwan pun sayang anak. Babi pun sayang anak.
pig pun love piglet tau? tak percaye?? tengok nii
.
.
.
.
.
.
.
.
.






3 comments:

naz said...

saya malu jadi manusia

Mr feckry said...

jahil agama, sebab tu jadi macam tu

Rashid said...

hmm hmm .. sifat kebinatangan kadangkala akan menjadi lebih teruk dari binatang..


p/s - eeeeeeeeee ain, jangan le masukkan gambar babi tu kat blog. hodoh le.. ishhh .. buang ek..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails