tajaan,

DenyutJantung!

Monday, April 19, 2010

saya kaya dibooked 5 hari. WOW ;)

semua orang dah show off tayang masing masing punya jadual exam, baiklah sekarang giliran saya pula. fuhh, ayat skema macam ambik coz literature plak..
tengok jadual saya, fully booked. kaya makkkk (kalaulahhh....)

22/4 : CTU553 9.00am-11.00am, CRG520 2.00pm-5.00pm
25/4 :
FAR400 2.00pm-5.00pm
2/5 : MGT534 9.00am-12.00pm
4/5 :
MAF420 9.00am-12.00pm
6/5 : PSA420 9.00am-12.00am

bak kata orang kampung, exam is around the corner, tapi kenapela masih tiade kesedaran ni untuk belajar. marilah kesedaran, kite sedar bersama. saya nak dekan sem ni. tolong la kesedaran, menjelme la dikauuuuu.

yang saya bold tu pade saye killer paper tu. macam macam nak kene ingat tu. parah laa
yang tak bold tu bukan sebab senang, tapi sebab tu paper yang lagi pening sebab kene hafal-oh-bosan-nak-mampus. dah la otak ni tak diprogramkan untuk hafal tu sume. arghh, tak suke paper hafalan ni. bosannnnn

yang merah tu, paling takut sebab tu la kelas yang paling tak nak datang. sangat hanyut dalam lautan deras. terpakse belaja sendiri balik utk paper ni. nasib baik paper kire kire,masih ade ampun lagi... ;p

tapi yang paling sedih, nenek takde. rutin dari dulu lagi sebelum masuk dewan perikse akan call nenek, itu buat jiwe ni tenang. tapi, sem ni, takde doa dari nenek dah. sedih kan, macam tak lengkap. tak tenang. Ya Allah, bantulah hambe mu ini supaya tenang dalam menjawab soalan nanti.

memang rutin setiap kali final exam, akan message semua, mama,ayah,uncles,aunties untuk mintak maaf and restu. yes, aku sangat yakin restu dari semua tu penting. walaupun semangat luntur bile kenangkan orang tersayang tiada, tapi aku janji akan tetap buat yang terbaik sebab tau itu yang nenek harap, bukan dari aku sorang, tapi semua cucu cucu dier, semua cucu nenek, buat yang terbaik untuk exam korang k, kak ain tau nenek mesti bangge kalau kite semua berjaya. tapi jangan sibuk belaja tak ingat nenek, rajin rajin doakan nenek ye sepupu-sepupu ku sayang.


T_____T

good luck semua, sama sama kite buat yang terbaik, bukan hanya untuk diri kite, tapi untuk orang yang kite sayang,

pandu cermat jiwa selamat. ;)

Selamat Malam

Terima Kasih Yang Tak Terhingga, Mohd Fairul. ilysm. @>-;-






1 comment:

miss lolly a.k.a luvfareda said...

Kekeke*


c00l gak jadual exam.


gudluck babe :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails