tajaan,

DenyutJantung!

Sunday, October 31, 2010

PERHATIAN : CONTEST CHILABAEY'S SPOT TELAH BERMULA...!!!

HYE SEMUA ;)
saje Caps Lock bukti ikhlas mengHYE anda semua..
ehehhee
skang ni curik mase sikit nak join contest Pakngah ;) 
mane la tau ade rezeki,
dapat jumpe pakngah kan,
berkongsi rahsie dan pengalaman berblog ;p
jom la join ramai ramai.. sempat lagi ni..
heheheheheee...
;)

memang mencabar tau contest ni,
lainnn dari yang lainnn..
tapi tu yang buat lagi nak join tu ;)
pantang dicabar u!

ni segale yang penting,
yang dicopy dan dipaste..



Terima kasih kerana masih setia dengan blog saya... Hari ni bermulalah Contest Chilabaey's Spot seperti yang aku war2 sebelum ini... Hadiah yang menarik telah aku sediakan... Dan untuk tahun ini aku akan sediakan 3 pemenang iaitu tempat pertama, kedua dan juga tempat ketiga.... Dan mungkin ada hadiah misteri kepada sesiapa sahaja yang mengikuti blog aku ni... Insyallah....

Sebelum hadiah2 ini diserahkan kepada setiap pemenang, pasti anda semua kena menjawab soalan2 yang telah aku sediakan dalam contest kali ini... Semua jawapan hendaklah mengikut syarat2 yang telah aku tetapkan sebelum ini.... Klik di ^SINI^ untuk melihat syarat2 tersebut sekali lagi... Oklah aku taknak membuang masa lagi, berikut adalah soalan2 yang telah aku sediakan untuk korang jawab dan dapatkan untuk Contest Chilabaey's Spot kali ini... SELAMAT MENCUBA.....

__________________________________________________________________________________

SOALAN PERTAMA

- Cuba teka dan namakan tumbuhan seperti di dalam 2 keping gambar di bawah....
- Tangkap/capture gambar tumbuhan tersebut seperti mana yang telah aku potretkan....

P/s : Aku tak kisah pakai kamera apa, janji sama anglenye... Kamera phone pun takpe...




* Klu : Tumbuhan berduri... Sakit kalau kena kulit... Tapi sakit lagi hati kalau tak kenal.... Kedua2 gambar tersebut adalah tumbuhan yang sama....

_________________________________________________________________________________

SOALAN KEDUA



- Pada pengamatan dan pemerhatian korang, sila berikan jumlah barangan Apple yang aku ada...???
- Sebutkan kesemua gadget tersebut...

* Klu : Ini memerlukan anda memasuki semula entry2 aku sebelum ini....

__________________________________________________________________________________

SOALAN KETIGA
- Restoran mana yang paling mahal dan menjadi salah satu favorite restoran oleh empunya blog...???
- Berikan lokasi restoran tersebut... Serta koordinat tempat tersebut.. (Takdelah, koordinat takyah...)
- Attach kan/disertakan satu gambar semasa aku berada di dalam restoran tersebut....

* Klu : Ini memerlukan anda memasuki semula entry2 aku sebelum ini....

_________________________________________________________________________________

SOALAN AKHIR
- Lengkapkan slogan ini :

BLOG CHILABAEY'S SPOT MENJADI BLOG PILIHAN SAYA (PADAHAL NAK MASUK CONTEST JER) SETAKAT INI KERANA ____________________________________________
(Suka hati koranglah nak taip berapa patah perkataan... Lagi bagus korang mengampu aku, lagi banyak markahnye... Tapi kalau terlebih mengampu pun, aku tolak markahnye juga.... Hehehehe....)...

Nota: Soalan terakhir ini adalah untuk tujuan menentukan pemenang akhir nanti sekiranye jawapan anda adalah sama dengan peserta lain....

_________________________________________________________________________________

PESANAN DARI PENAJA :

Itu sahaja soalan2nye.... Ada yang susah dan ada juga yang senangkan... Ambil masa, jangan terburu2, jangan kelang kalibut, jangan semput2.... Bawa keluarga pun boleh sambil santai2 mencari jawapan... Boleh balik kampung sambil intai2 apa yang ada disekeliling kampung... Yang penting boleh bersama2 keluarga anda... Jangan abaikan keluarga anda, lagi2 ibubapa anda... Tak cium bau syurga nanti....

Oklah selamat menjawab dan mencuba... Insyallah mungkin anda adalah pemenang saya... Good luck...!!! All the best 2 u wouulllsss.....!!!!


Tarikh Tutup Lama: 25 Oktober 2010 (Jam: 11.59 tengah malam)

Pindaan :
Tarikh Tutup Baru : 31 Oktober 2010 (Jam: 11.59 tengah malam)


Click -SINI- untuk syarat2 contest
Click -SINI- untuk syarat2 kelonggaran soalan pertama

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails