tajaan,

DenyutJantung!

Friday, October 29, 2010

[ UPDATE ]Pengakuan Ikhlas Buat PakNgah (ChilaBaey's Spot)

surat layang ini, terbang terus kepada PakNgah (ChiLaBaey's Spot) yang di kagumi

Kehadapan Pak Ngah yang sangat dikagumi,dihormati,disayangi dan yang kacak(i). apa khabar PakNgah disana? harap harap semua baik sahaja. oh, Mak Ngah kelihatan makin jelita ;) mungkin berkat kesabaran PakNgah meneman MakNgah ke SK11 selalu. Atuk apa khabar? saya selalu doakan atok cepat sembuh, mudah mudahan atok cepat sembuh, dan saya pasti atok akan sembuh melihatkan usaha PakNgah dan kesabaran PakNgah. itu semua saya akan jadikan iktibar agar kemudian hari saya ingat tanggung jawab saya sebagai anak..Terima kasih PakNgah tunjukkan contoh yang baik kepada semua blogger rebung muda seperti saya, agar bile menjadi buluh kelak tidak lupa diri,lupa ibu bapa.

Terima Kasih PakNgah sebab ucapkan saya berjaya dalam periksa ;) saya tengah periksa tapi hati saya sangatt tidak senang. saya asyik teringatkan sesuatu, nevermind, nanti  di perenggan bawah saya ceritakan. peperiksaan saya kali ini agak mencabar.. semua paper memerlukan fokus yang tinggi dan juga komitmen masa yang sangat tinggi.. cume kadang kadang saya terlanjur jugak berjalan, tapi tu sume untuk menreleasekan tension.. semester ini paper saye ade 6.. fuhhh,mudah mudahan semua berjalan lancar hendaknye.. tapiii bile mengingatkan hal itu, saye jadi tak keruan ;(

final exam kali ini bakal berakhir 10 November 2010, tak sabar rasenye nak ke tarikh tersebut ;) rindu nak pulang ke pangkuan keluarga dan rindu melayari internet tanpe makian. ohh sungguh saya tak sabar..

biarlah saya berterus terang, saya dah tak sanggup nak menahan diri dari pengakuan ni, saya dah tak sanggup nak pendam sendiri sampai hilang fokus nak study ;( mesti pakngah tak sanggup tengok keadaan yang cm ni kan,

PakNgah, saya ade satu permintaan.. saya janji ini lah permintaan terakhir saya sekurang kurang nye untuk bulan ini, saya harap sangat PakNgah pertimbangkan dan bukannya memandang permintaan ini dengan sebelah mata.. saya sangat berharap PakNgah boleh lanjutkan tarikh contest Pakngah.. uhuuuhuuu.. saya tau jawapan dierrrrr!! saye gerammm sangatttt..nak join tapi saya sangat tak berkesempatan nak bergambar bersama object tersebut.. tolongggg la pakngahhhh.. kasi la saya habis exam dulu, pastu tutup contest tu.. plzzzzz.. tak adil ni saya takpat join ;( saya teringin gak nak menang.. huhuuuuu...pantang saya kalah sebelum bertanding.. ecehhhh

ini je la permintaan saya yang terluka dengan tarikh tersebut ;(

PakNgah jangan lupe pertimbangkan ye...kalau tidak biar lah saya membawa diri bersama sekeping hati yang terluke tak dapat join contest yang sekian lame dinantikan..........

saya tunggu surat balasan PakNgah...

p/s : jika anda sokong ain, jom kite bukak petitions suh pakngah lanjutkan tarikh contest..eheheheee ;p

UPDATE : pakngah dah balas surat kite.. heheheeeee

errr ni yang paling besar, sabagai bukti pembelian, pembalasan


ok, ain copy paste la eh comment Pakngah yang panjang ;)

Ke hadapan adinda Ain yang jauh di hati tapi dekat di blog... Kekanda hampir sakit jantung membaca surat Cik Ain yang cantik jelita ni... Hampir gugur, jatuh luruh hati saya membacanye... Punyalah suspen, ingatkan warkah scandal tadi... Hehehehe.... Atas permintaan Cik Ain saya akan memikirkan dan membuat penilaian semula.. Semua itu akan dipertimbangkan kelak... Diharapkan adinda Ain dapat menumpukan dahulu pada exam yang bakal tiba.... Memandangkan hadiah sebuah kereta (Mitsubishi Lancer 2.0) yang akan diberikan untuk pemenang pertama, Proton Inspira untuk tempat kedua dan sebuah Myvi Limited Edition Colour Pink untuk tempat ke tiga... Janganlah adinda Ain gusar sebab hadiah tersebut tidak seberapa pun... Yang penting habiskan final exam dan bolehlah menyertai contest lain akan datang... hehehehe... Insyallal... :) Yang benar, Kekanda Mu yang berada jauh di perantauan... Chilabaey...
hadiah tu begituuu menawann okk ;p HAHAAA.. err, tapi disebabkan PakNgah cakap Ain cantik, terus ok la, tak pat join pun takpe la.. HAHAAA.. eh tipu tipu, memang kite nak join ni, nak meriahkan arena blog.. ececehhhh.. ehemmm, warkah scandal? kemainnn PakNgah, mane nak letak MakNgah dan MohdFairul kesayangan saya.. ekekekee..baiklah, Pakngah jangan lupe pertimbangkan okkk ;p


byeee~

2 comments:

Chilabaey's Spot 2 said...

Ke hadapan adinda Ain yang jauh di hati tapi dekat di blog...

Kekanda hampir sakit jantung membaca surat Cik Ain yang cantik jelita ni... Hampir gugur, jatuh luruh hati saya membacanye... Punyalah suspen, ingatkan warkah scandal tadi... Hehehehe....

Atas permintaan Cik Ain saya akan memikirkan dan membuat penilaian semula.. Semua itu akan dipertimbangkan kelak...

Diharapkan adinda Ain dapat menumpukan dahulu pada exam yang bakal tiba.... Memandangkan hadiah sebuah kereta (Mitsubishi Lancer 2.0) yang akan diberikan untuk pemenang pertama, Proton Inspira untuk tempat kedua dan sebuah Myvi Limited Edition Colour Pink untuk tempat ke tiga... Janganlah adinda Ain gusar sebab hadiah tersebut tidak seberapa pun... Yang penting habiskan final exam dan bolehlah menyertai contest lain akan datang... hehehehe... Insyallal... :)

Yang benar,

Kekanda Mu yang berada jauh di perantauan... Chilabaey...

Chilabaey's Spot 2 said...

Insyallah akan di pertimbangkan... Tapi tak janji yer... Kena selalu terjah blog saya yer Ain... Dah2, baca buku balik... ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails