tajaan,

DenyutJantung!

Tuesday, October 5, 2010

Sah Hang beruk, Lembab!

sekarang aku tak teragak agak untuk memanggil mu Berukband. 
amboiiii, sekian lame aku bersabar, orang keji dan cerca, aku back up, 
tapi lembab kau dah kategori melampau ni.. 
osah paneh hati den kau buat, berukband!

notabawahentry : ohooooo, girang nye rokok naik harge..!! RM 0.70 sen naikk.. yihaaaaa~ tapi, adakah potensi untuk mereke yang kusayangi diluar sane berhenti merokok? kalau masih nak merokok, diri kat sini la yang merane, rokok dah naik harge, duit blanje tah tah kene catu sikit.. cettttt



bertambah sakit hati tengok gambar raye tahun ni. apsal muke dah semakinnn bulattttttt.. mencikkk

1 comment:

ChiLaBaey's Spot said...

Oklah tu Cik Ain oiii.. Resam lepas raya macam tu lah.... :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails