tajaan,

DenyutJantung!

Friday, November 5, 2010

10 pesanan dari kekasih kepada kekasih

10 pesanan buat kekasih dari kekasih....


1. sila pandu dengan cermat.. jangan nangis ok dinda tiada di sebelah, pastu kanda jangan mengambil kesempatan menjeling manje gadis gadis sebelah.. pastu yang bawak kancil silver diingatkan bukan dinda, maka tak payah nak sibuk sibuk skodeng. paham?

2. nanti sila pastikan battery telefon bimbit adalah penuh. nanti pape emergency kan susah.. macam contoh dinde nak nak tanye kanda rindu dinda tak, pastu soalan tak berjawab, nanti dinda murung.. kanda tau kan murung tak sesuai untuk ibu mengandung (?) eh, untuk yang sedang mengambil peperiksaan.. eheheee..

3. nanti jangan lupa makan ye, dinda di sini nak mogok laparr sebab kanda tiada ;( taknak makan.. hukhukhuk.. tapi kanda harusss makan tau, kanda kan banyak komitmen di sana nanti. nanti tak bersemangat plak..

4. jangan lupe rindu dinda kat sini, kalau tak rindu balik nanti bawak hadiah..kalau rindu balik bawak senyuman je.. haaa pilih pilihhh.. oh kalau rindu, jangan lupa kenang daku dalam doamu ye.. doa kite kawin dan kanda belikan dinda rumah besar cepat sikit..selagi tak beli rumah besar, mogok taknak kawin.. HAHAHA, errr, gurau je ni tauuuu..

5. nanti balik sini dinda nak jugak cucuk cucuk kat dataran tu, kalau boleh nak telur puyuh dengan hotdog yang kanda makan kemarin..eh jangan lupe kangkung..tu buat lagi sedap tu.. gile sedappp kan kanda cucuk cucuk kat situ, dinda terbayang sampa hari ni. beli tauuuu, demi anak kite dalam perut ni

6. kim salam kat bonde ye kanda, ehemmmmm

7. kanda balik Ahad tau, jangan lambat sangat, nanti dinda sakit ulu hati

8. kanda balik Ahad tau, jangan lambat sangat, nanti dinda sakit ulu hati

9. kanda balik Ahad tau, jangan lambat sangat, nanti dinda sakit ulu hati

10. kanda balik Ahad tau, jangan lambat sangat, nanti dinda sakit ulu hati

7,8,9,10 memang sama sebab itu terpenting sekali..

kanda plz la makan banyak
sebab kite dh kelihatan kontra ni
kau semut merah, aku gajah putih..
dem


5 comments:

aTiKa aTeRkaH said...

hahaha..mengada!

Nur -al- Ain said...

alaaa..kasi can laaa..haha

The Godfather said...

prof madya dato fadzilah kamsah kate : mengikut kajian isteri yang kuat cemburu pada suami, suami cepat mati..

sumber : bersama dato (astro oasis)

hiro said...

hihiiii.

nurafiqah idris said...

hehehe
mana ada gajah sgt~~~~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails