tajaan,

DenyutJantung!

Wednesday, October 20, 2010

[EMAIL] Tolong Sebarkan!

http://1.bp.blogspot.com/_iHmPVojeLJ8/TL2_aAVV5VI/AAAAAAAAAHc/14UxdLqWLRY/s1600/ayat+tipu.jpg

Yang pasti............ ini bukan ayat al-Quran......
Semoga kita semua berhati2 jangan sampai terbeli dan digantung di rumah kita.

Sebarkan dan maklumkan kepada semua saudara2 kita.
Tolong Baca.Jangan biarkan kita di perbodohkan oleh org2 KAFIR ..................
Perhatian Kalau ternampak penghujungnya ditulis
"Surah Injilu Matay "(Terus reject)
Assalammualaikum Al Muslimin dan sahabat-sahabat semua....
Sila baca dan edarkan kepada sesiapa yang tiada di dalam e-mail ini...
Itulah agenda Kristian, maka berhati-hatilah..... Jangan terpedaya pada
rupanya sahaja tetapi tengok dan sel id ikilah isinya juga... tengok
keseluruhan. Memang ianya nampak cantik sekiranya dibuat untuk
menghiasi dinding rumah, Hhmm.... sekali pandang macam ayat/kalimah
Al-Quran.......sebenar ayat Bible

source : email 
p/s : ade pakar yang boleh huraikan lagi dgn lebih jelas, translate kan ke?
hati hati selalu ok..


 

8 comments:

sahromnasrudin said...

salam ziarah..kenal blog ini dr blog cemomoi..tahniah!!! blog ini penuh dengan info yang berguna..semoga tuan blog terus sihat dan dirahmati Allah SWT

cemomoi said...

ayat last tu bule le ... 'supaya kau menjadi anak-anak bapa kamu di langit...' ni bule cari dalam terjemahan injil matius kat internet kot

Wati3qv3 said...

salam ziarah.. tq tuk info yg sangat berguna ini..

cKyN WaN said...

tengok nama surah pon dah nmpak pelik je kan.

kalau tau nama2 surah dalam Al-quran insyaAllah tak terpedaya

Nur -al- Ain said...

sahromnasrudin, thanks ;)

Nur -al- Ain said...

cemomoi.. mmg sah la ni kan nk sesatkan..

Nur -al- Ain said...

wati, ok kak ;0

Nur -al- Ain said...

ckyn wan,tu la pelik kan.. tapi sian kalau ade yg tertiipu ;(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails