tajaan,

DenyutJantung!

Wednesday, October 13, 2010

[ GAMBAR ] Majlis Perkahwinan Sheikh Muzaffar dan Dr Halina. (10.10.10)- Persandingan/Perkahwinan Kayangan

dah tengok dah gambar kawin Sheikh Muzaffar dengan isteri, Dr Halina. memang bertuah kan kawin dengan orang glamer + kaye.. heheheeee.. 
tapi takpe, yang lebih utame ialah kebahagiaan tu.. kaye pun tak bahagia tak best gak, tapi kalau takde duit pun sebebnarnye tak best gak..
mungkin depend macam mane kite handle hidup kite kan..
life is short, so make it happy la kan ;) 
cerite panjang berjela pun tak gune, buang mase, sebab nk coopy paste gambar kat sini.. 
nanti boleh dijadikan kenangan, cakap kat cucu -"cu, inilah gambar kawin angkasawan pertame kite, mase ni nenek dan datuk mude lagi, malahan lebih kacak dan cantik dari mereke, uhukkk uhukkk *batuk* "

layan gambar je la k, pasal mate manyakkkkk ketat woooo.. btw, tema perkahwinan adalah : perkahwinan kayangan.. ohh kalau g hari tu boleh feeling feeling bidadari kan.. uhukkkkkkzzz.. HAHAHAHHAHAHAHAmpeh!!




baik ko kate sah, kalau tak, skang gak aku nikah dengan orang lainnn!
yesss dah sah. kot tak cancel kawinnn


errr, nak cium lame lame tunggu malammm skit ye yayanggg..aummmmm
jom poie honeymoon dalam spaceship ;)
haaaa, dah sudah merepekk lame lame ni, jom layan je gambar2 lain okk ;)





okkkk, sakang semua dah selesai cuci mate kan?
dah boleh gi tdo agar esok tidak menjadi eyebag-monday. 
damnnnn.i likeee eyebag, STYLO apeee.. LOLLL!?

eh lupe lak,
ucapan kepada mereke berdua ialah : semoga kekal berbahagia selagi hayat dikandung badan, dan semoga kental mengharungi dugaan malam pertama hidup bersama.

notabawahentry : nanti nak pakse anak jadi angkasawan. supaye nnt boleh buat kad tempahan ade gambar angkawasan memakai baju di awan.

3 comments:

Eyriqazz said...

wah.meriah majlis kahwin gilang gemilang..

p/s :tahniah..anda salah seorang pemenang... http://www.eyriqazz.com/2010/10/pemenang-rezeki-berblogging-untuk.html

Nur -al- Ain said...

eyriqazz, thanks ;)

The Medical Duo said...

kami pon nk nikah cmni...kapel contoh ni :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails