tajaan,

DenyutJantung!

Wednesday, October 6, 2010

Labuan Offshore Business Activity Tax. wtf??

LABUAN OFFSHORE BUSINESS ACTIVITY TAX
takde dah ke bende lain nak di suruh hurai?
nak disuruh present?
macam : SATE TERBAIK DI MELAKA.
MENGAPA NASI BERYANI DI KEDAI LOT 85 CEPAT HABIS?
takpun soalan macam,
BEST TAK SLOT LESTARI YANG TERBARU.

cam ni la contoh soalan assignment yang bagus,
semua guru dan lecturer take note tau.
baru la anak murid sayang,,
nanti time hari guru sampai penuh meje, pinjam meje cikgu sebelah nak letak hadiah ;)


ok, sekarang bagi tau, ape lagi nak hurai ni??
hiiiiiiii!
sakit pancreas den!


P/S : Semoga Baby Sarra cepat sembuh.. be strong sir!

2 comments:

ChiLaBaey's Spot said...

Nanti jawab soalan contest saya tak lama lagi yer... Senang jer tapi kalau soalan tu senang, cik ain pulaklah bagi hadiah sebelah meja saya nanti yer... hehehehe... :)

aTiKa aTeRkaH said...

doakan baby sarra ea..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails