tajaan,

DenyutJantung!

Wednesday, September 22, 2010

Ain Betul Betul Mintak Tolong Ni!



Ain nak mintak tolong sangat sangat ni ha, korang tengok la purse ain atas tu, sape tau care nak hilangkan stain atas leather? pleaseeeeeeeee..

meh ain bagi kronologi kisah purse ni-

2miggu lepas - purse lame ain telah rosak, koyak dan rabak, make wajib dibuang. tapi takde duit, kite tunggu dulu sampai dapat duit raye.

khamis lepas merangkap hari raya ke 6, duit dah cukup, pergi jalan jalan dengan misi mencari purse yang akan mampu bertahan hingga hari perkahwinan, sebab niat hati nanti kawin barang hantaran ade purse, baru tukar purse. huhuhuuuuu.. JIMAT. ;)

hari jumaat telah pergi ke open house, malang tak berbau, seBUTIR, diulang SEBUTIR nasi telah terlekat berhampiran purse. make bulatan yang terhasil adalah kecik sahaja. bulatan itu tak nak hilang, memang sah kotoran degil..

hari sabtu - ignore stain tu walaupun sakit je hati pandang

hari ahad -ignore lagi..tak tau ape patut buat

hari isnin - tanye mira ape patut ain lakukan, sakit mate pandang, mira bagi cadangan pegi lap dengan baby oil, sebab dier selalu bersihkan leather dengan baby oil. looor senang je rupenye, ain dengan confident, tulang sikit baby oil kat towel, dan gosok ke purse tersebut. dengan tidak semena mena, muke berubah menjadi pucat bile kesan minyak tu tak hilang pun.. wooooooooooooooooooooaaaaaahhhhhh FRUSTTTTT NYEEEEEE..

sape yang pernah mengalami situasi ni? tolong la.. tak sangke sekse rupenye memakai barang kulit. sumpah menyesal, sekarang terpikir perasaan haiwan yang menjadi mangse. mungkin ini balasan aku yang tidak cintakan alam. ok, pas ni last pakai kulit ni, serik dah.. tolong la, ape nak buat kasi remove stain tu? ain dah try gune air, jadi lagi teruk.. please please please!!!!! sakit jiwe melihat purse yang macam dah tak seindah ketika dalam kace display tu, ohh, SA tu tak bagitau plak ni leather ape, tapi yang pasti bukan Pig sebab kalau haiwan yang jenis tu ade lobang 3 kan, pastu tentu la takleh jual kat situ, cume ade mention genuine leather je..brand fossil tak elok ke ain yang tak reti jage? hukhukhuk..nyesalll

tolong laaa, help me please ;(

http://cn1.kaboodle.com/hi/img/c/0/0/43/7/AAAADAvUQvAAAAAAAENwVA.jpg?v=1239860438000

ini la sepatutnye rupe tanpe kotoran
tapi apakan daya, nasi telah menjadi bubur,
kalau bubur mcD dapat gak makan,
ni habuk pun tadak.
barannn

4 comments:

My Airul... said...

mengikut kajian ahli falsafah barat, kesan itu tidak dapat hilang dan anda terus je menggunakan beg itu dan mengabaikan kesan kotoran itu..

dian said...

slalunye klo hitam yg berdaki tu gne minyak kapak tp yg ni xtau la berkesan ke x ngn myk kapak..

Chilabaey's Spot 2 said...

Minta orang masuk meminang, pasti dapat apa yang dihajati.... hehehehe... :)

taianuar said...

sapu la dgn kiwi yg sama warna nya.what the prblem.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails