tajaan,

DenyutJantung!

Saturday, September 4, 2010

[GAMBAR] New Waja Evolution Lancer

haii semua ;) korang tengok tak berita Waja ala ala Lancer tu?.. haaa.. ni ain dah tau lame.. lecturer ain dah bg tau.. tapi ingatkan lambat lagi kuarnye.. not bad la kan.. tapi tak tau la kekuatannye waja ke tak.. hehee..




yang merah ni mmg geram je pandang..
cantik merah tu ;)
agak agak menjunam jatuh tak harga Lancer?
ngeeeeee





6 comments:

DaHLia said...

dengarnya Mitsubishi akan hentikan penjualannya untuk model ni, sbb tu lah dia bagi PROTON rebadge

2dayblogger said...

wah.cantik new waja ni.

naz said...

dahh lama tahu tinggal bila nak keluar je haha

Faizal n Fashitah said...

New waja with Lancer facelift bakal keluar on November this year. Even sebijik ikut facelift Lancer, namun dari segi CC.. Lancer punya CC lagi besar la.. Waja mungkin 1.6cc je..

Bert said...

mantap..tp berapa hrga sbijik agaknya??

kurt @syamaizar said...

sebijon adala lam RM80K kot..tp kira okey la tu..hehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails