tajaan,

DenyutJantung!

Monday, September 6, 2010

duit raye tak penting?

Mengelujat nak post lagi satu ni, padahal baru tadi post entry.. Hehee.. Nak share gak dengan korang semua..Tadi ain berborak dengan adik sepupu, aisyatul, baru 7 tahun.. Sentapppp dialog yang berlangsung ,

Ain : aisyah, kau puase penuh tak ni?
Aisyah : tak la..
Ain : abis tu nanti kau tak dapat duit raye kat atok la.. Hehehee
Aisyah : tak kisah pun..
Ain : ye la tu ko tak kisah.. Apsal tal kisah plak?
Aisyah : duit tak penting, solat penting, belaja penting, membace penting,
Ain : errrr.. Betul la tu kn ..

Fuhhhhhh sentap tak? Tapi pastu ain sambung lagi,

Ain : kau dah beli baju raye belum?
Aishah : dah, baju raye penting
Ain : hahahahhaahahaaa. Lawak la kau ni..

Agak agak mase korang umur 7 tahun pernah tak terpikir duit raye tak penting, solat penting? Ade kau pikir? Takdenye.. Puase pun sebab nk dapat duit raye banyak banyak kan.. Hishhh, malu dengan aishah :p tapi banggo dengan kau chah.. Jangan kecik kecik je muslimah sudah.. Ok byee.. Salam semua ;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 comments:

cemomoi said...

dia ngikut prangai ko dolu-dulu le tu

a little less conversation said...

hahaha..gila tersentap seyh..mulut ckp x kesah..tp dlm ati konpem, harap2 la atok bg duit raya lebih thn ni..haha

ChiLaBaey's Spot said...

Alaaa baru nak bagi, tak penting takpe lah... hehehehehe.... :)

'AQILAH said...

hahah ye ke tak kesah tu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails