tajaan,

DenyutJantung!

Thursday, September 30, 2010

DiGi iPhone 4 Life



oohhh sayanggg,
tahu kah akan dikau sejak kali pertame aku memandang mu, hatiku terus berdetar dan berdebar..
jarang sekali perasaan ini menghampiriku, kalau pun sakit perut menahan kentut dalam lift, debaran tu berbeza dengan debaran melihat mu,
kau sungguh menggoda, pakej mu lengkap..
bak kata pengkomen rancangan realiti,
artis perempuan yang sexy pasti pakej nye lengkap,
begitulah juge dengan kau,
dengan kilatan yang menawan,
susuk tubuh yang solid molid,
ditambah dengan bayaran yang setimpal,
memang aku dalam kerugian kalau tak mendampingi mu..
kau begitu sempurna, bukan sampoerna..
yang itu pembunuh, sedangkan kau inspirasi..
di mata ku kau begitu indah sayangku..
ku kepingin untuk mendampingimu selamanyaaa
akan ku berjanji hanya kau satu satu nya,
tiada yang lain,
tiada galang ganti dirimu,
hanya kau la satuuu
ohhhh Iphone4 by Digi!



3 comments:

cemomoi said...

brapa hengget tu, henpon aku ni pon nak kena campak kat sungai banting dah ni

naz said...

fuyooo hopee can win

Nur -al- Ain said...

hehheeee.. tak tau la... jangan la campak ke banting.. kat situ masih dalam siasatan.. heheee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails