tajaan,

DenyutJantung!

Thursday, September 23, 2010

Chicken Rice Bulat Bulat

Makanan hari ini : chicken rice ball :)



Malas la nak rotate, yang bulat bulat tu nasi ayam yang dibulat bulatkan.. Rase dier ok gk la kot.. Tapi pelik skit.. Hehehee..





Ain punye hanyalah ice cream coklat Rocher from Patisfrance yang sedapppppp gilee.. Macam makan cokelat ferraro rocher versi ice cream.. Hehheee.. Nyam nyam nyammm ;)

Ok, nak menikmati makanan ;p

Bye, happy dinner u olzz

- Posted using BlogPress from my iPhone

15 comments:

aTiKa aTeRkaH said...

ai . sempat lagi berdating ngan incik fairul? haha

Miranisa =) said...

nasi ayam tuh ktne? hehe
mira slalu jmpe ciken rice ball tp xhalal. huhu

ChiLaBaey's Spot said...

Macamana lah dia kepal bagi jadi bulat2 kan... Pakai tanga kot... Eeeeee.... Tu yang rasa lain macam jer tu... Hehehehe... Gurau2... :)

nurul lalala said...

katne nak dpt chic rice bulat2 tu???

fiq said...

kt mna ni?

Nur -al- Ain said...

aterk.. jangan dengkiiii err

Nur -al- Ain said...

miranisa, ohh. ni kat foodcourt parkson, halal ;)

Nur -al- Ain said...

pakngah.. heheee.. ade alat laa.. tapi kalau gune tangan lagi sedap kan.. hiiiii

Nur -al- Ain said...

nurul, ni kat foodcourt parkson.. heheee, ala, beli je nasi ayam, kepal2.. jadi gk tu.. hiiiiii

Nur -al- Ain said...

fiq, kat foodcout mahkota parade

Aiza Hanis S. said...

kat melaka ke? askem ferero roche tu kt mane?

Faizal n Fashitah said...

Uihhh 1st time tengok nasik ayam bulat2. Macam2 dah makanan skarang ni kan. Sate bulat2 ade tak? :P

Nur -al- Ain said...

aiza, kat melake, MP, ice cream tu kat MP gak ;)

Nur -al- Ain said...

f & F, lame dah nasi ayam bulat bulat ni tau.. sate bulat bulat tak tau la.. sate banjir ade.. besttt ;)

Anonymous said...

cnoihocv22, vimax bottle

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails