tajaan,

DenyutJantung!

Thursday, September 9, 2010

Pesanan terakhir sebelum raya~

Hye hye.. Salam ramadhan terakhir.. Fuhhhh, kejap je lagi ramadhan dah berakhir ;( syawal pulak menjelang tibe.. Hurmmm.. Entah la, bile sibukkan diri buat persiapan rase seronok, tapi bile terkenang nenek, sayu sangat hati.. Bagus jugak kalau ramadhan je, tak payah syawal, atleast kurang seksa kubur kan.. Takpelah, walaupun jauh dimata tapi nenek tetap dekat dihati..

Ain dah dekat kampung.. Dari semalam lagi, tu pasal la takde hapdate. Eh tapi ade ke yang tunggu ain update ni? Ngeee perasan sajo,, hehhee..

Kat kampung berukband adalah tersangat beruk.. Make sebelum berukband bertukar menjadi rendang, baik dijauhkan dari ain. Ehehee.. Ni pun tengah anta cuci kerete, saje bosan try on wifi, pastu terus gembire sbb ade wifi.. Yihaaaaa~ syabas carwash ;) tak sia sia aku pilih sini sebagai destinasi menchuci kereta..







Ko nampak buruk, tapi berkualiti ok car wash sini.. Hari ni full carwash.. Memang untung la diorg.. Alhamdulillah kan rezeki mereke..

Ok, ape lagi nak cerite? Kat kampung ade masak sup gearbox, rendang ayam, rendang daging, gulai perut, nasi impit, ikan bakar, errr~ korang ado? Hahahaa.. Kepade yang raye di perantauan tu, bawak bersabar ok ;) anggap la anda bernasib baik kerane tak perlu menambah kolestrol dan kalori di badan anda.. ;) hehee

Ok, dikesempatan ini, saya, Nurul Ain Bte T.Tairuddin, ingin mengucapkan selamat hari raya kepade seluruh muslimin dan muslimat.. Semoga anda semua akan selamat tiba ke destinasi yang ingin ditujui dan juga bergembira bersama mereke yang tersayang.. Maafkan la mereke yang mungkin pernah melukakan hati anda kerane dengan ini kite sendiri akan lebih tenang.. Syawal seterusnya entah sempat entah tidak nak raikan,. Ok la, happy syawal semua ;)

Selamat hari raya aidilfitri, mohon maaf zahir dan batin~

Ikhlas,
Nurul Ain T.Tairuddin

Err, pesanan yang terakhir buat Mohd Fairul Ruseli Fadzil, tolonglah pandu cermat ye.. Kite tunggu awak balik sebab awak tak bagi duit raye pun lagi kat kite ni,, kite tak nak bank in sebab nanti takleh demand lebih kalau kurang.. Hehehehehehe~
Selamat hari raya sayang..maaf zahir dan batin..

- Posted using BlogPress from my iPhone

10 comments:

aren said...

selamat hari raya ain!!

ChiLaBaey's Spot said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri Cik Ain, mohon ampun dan maaf sekiranye terkasar bahasa, terlanjur bicara dalam kita berblogging selama ini... Salam lebaran dari saya Chilabaey's Spot... :)

dee said...

Ain,
Salam Aidilfitri dari kami di bumi Dublin, Ireland..mkn2 biskut raya tu ingat2lah kami di sini..:)

shaye said...

ain, slamat hari rayaaa, maaf zahir batin ;)

dian said...

anda telah di tag,mari ambil di teratak saya.

Nur -al- Ain said...

aren, selamat hari raye jugak aren ;)

Nur -al- Ain said...

pakngah, thanks pakngah.. same la kite. 0-0 ;)

Nur -al- Ain said...

dee, hehehee ;) selamat hr raye perantau ;p

Nur -al- Ain said...

dian, aaaalaaaa. baru nk raye2 ni ;p ok2 tenkiuu

Nur -al- Ain said...

shaye, thaknks ;p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails