tajaan,

DenyutJantung!

Monday, August 23, 2010

Betul Ke Roh Pulang Masa Bulan Ramadhan?

salam Ramdhan semua ;)

hari ini Ain nak mintak tolong pakar pakar semua, diharap ade la yang sudi mengungkai persoalan kat hati Ain ni ye..

cam ni, Ain nak tanye betul ke pada bulan Ramadhan ni, nanti Roh akan balik ke bumi, tengok jasad mereka dan ahli keluarga mereke.pastu, abis Ramadhan, mereke pulang balik ke tempat asal..? ade yang mengiye kan perkara ni, ade yang menidakkan. so Ain nak tau betul atau tidak fakta ni..

comment anda ain dulukan dengan ucapan ribuann, jutaann terima kasih ;)

mari kite same same hadiahkan fatihah kepada sanak saudara, muslimin muslimat yang lebih dulu pergi tinggalkan kita, al-fatihah~


15 comments:

DaHLia said...

dtg sini ingatkan ain ada jawapan...
dgr pun mcm tu gak...kena tunggu org lain komen laa plak

cemomoi said...

kalu dia balik kang ko takut plak nak masuk rumah... hah! baca fatehah bebanyak biar mereka tenang di sana...

ChiLaBaey's Spot said...

Baik2 Ain, jangan pandang belakang... Ada something kat belakang tu...!!!! Hehehehe... :)

EDDYLEBS said...

orang tua2 cakap memang cam tu...kalau keluarga dia bahagia dan ikut ajaran Islam roh tu gembira dan kalau sebaliknya, mereka sedih dan menyesal...tu kata org2 tua la..wallahu'alam.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

tak pasti...saya tak terjumpa hadith..berkenaan itu

Syafrizal said...

tak mustahil kalau roh arwah pulang tgk anak dan cucunya...semuanya kuasa Allah.. di bulan puasa ni sedekahkan Al-Fatihah, selawat, zikir dan doa bagi mereka...

Entri terbaru: Panel baru CommentLuv yang lawa

Nur -al- Ain said...

kak dahlia, tu la.. sabar menunngu ;)

Nur -al- Ain said...

cemomoi, kot dpt jumpe yang ditunggu ok gk.. rinduu

Nur -al- Ain said...

pakngah ;) rindu nenek laa

Nur -al- Ain said...

eddylebs.. tu la ain bc cm tu kn.. ye ke tak er?

Nur -al- Ain said...

brutal solo, sy pun msh crk lg ni hadith sahih tu

Nur -al- Ain said...

syafrizal, ye er tak mustahil? tp kate org jugak terputus hbgn bile meninggl..

dian said...

rse nye mmg dtg ain sbb dian pnh experinced byk kali jgk tibe rse si mati dtg jenguk kite tp xla tkut sgt sbb tau yg dtg pon ahli kluarge kite kan..

g0m0k9enDek said...

tiba2 jer tears~~

g0m0k9enDek said...

tiba2 jer tears~~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails