tajaan,

DenyutJantung!

Saturday, August 21, 2010

Kes Raja Azmi, Apa Yang Lebih Menarik Pasal Beliau?


bukan nak kongsi, nak ulas pasal Raja Azmi, leceh la diorang ni..
tah mende la, hal senang jadi susah.
kalau dalam hati ada taman ngaku je la kan,
kawin cerai buat perkara main-main, sedih la macam tu..

yang nak dikongsi disini ialah : betapa vouge nye makcik polis di depan tu..
hihhihihiiii.. teruje kan?
so sesape yang pasni nak jadi polis, kasi muke indah indah camni, baru orang tak takut polis ;)
kene saman pun redha jee.. tapi kene senyum la skit acik polis ;))
hehee..

selamat hari sabtu semua! semoga hari anda terus indah dan pahala Ramadhan semakin berganda..jangan lupe hadiahkan barang secebis doa buat mereke yang dah tiada..

salam ;)


8 comments:

aren said...

tu diaaa akak polis..banyak tu paku dia..

fYZa said...

malatop tau akak pilis tuh~~

DaHLia said...

inspektor tuuuuu kan?...3paku

cemomoi said...

truk tul ko ni ain buat koi teruja dengan acik poleh tu, seblom ni hapah tak kesah

Nur -al- Ain said...

aren, hahaaaa ;) tu la beli make up byk2..

Nur -al- Ain said...

fyza, hahaaa.. top top top malatopssss

Nur -al- Ain said...

sis dahlia, ye kot.. cun kan. hahaa

Nur -al- Ain said...

cemomoi, hahaaaa.. elehhh ye la tu tak kesah.. hahaaaa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails