tajaan,

DenyutJantung!

Friday, August 6, 2010

Saya Disaman Dan Cara Menyemak Saman


ni first time ok kene saman..
menggigil makcik tepi jalan tu..
hahaaaa.. nasib baik polis tu baik..
tengok Ain baik tekde rasuah pape ke,
redha je kene saman, cume ingat kan boleh mintak kurang cam beli ikan kat pasar malam, hampa.
redha je la, dah la kene saman, pastu menadah pulak telinge dengar acik polis membebel.
siap cakap ain PEMALAS sebab tak pakai seatbelt.
wawawaaaaaa..
ape barang cik pakai seatbelt.
tak mude la..
hiiihiii ;)
mujur ada pakcik kesayangan pergi bayarkan saman ;)

saman pertama saya ;p
bangga tau tengok saman ni, baru la package lengkap pemandu yamg memandu,
tak disaman seumpama pemandu yang tak memandu.
wtheck statement ni? hahaaaaaa..

saya berbangga dapat menghulurkan RM80.00 untuk tujuan pembangunan dan pengurusan negara tercinta saya,Malaysia

sapa sapa nak cek saman, CLICK SINI.
psst, jangan pura pura terkejut melihat saman ok.. (;

ikhlas dari saya,
Nurul Ain

11 comments:

Pu3seroja said...

alamak...dh la pu3seroja tiap2 mggu lalu faderal highway...takut ada je saman...mampuih...thanks for the info... =)

Chilabaey's Spot 2 said...

Alamak Ain saya kena samanlah... 2 saman = RM180.00.. Speeding & Parking...

Thanks buat entry ni... Lesaplah duit aku lagi ni.... hurrrmmmm.... :(

NAZ said...

booooo kena saman haha

Zida said...

tahniah. wakakk

azlina aziz said...

Hai Ain, saya baru baca entri ni. Thanks. At least, saya dapat cek ada saman ke tak, untuk sang suami...oh2...rupa2nya, memang sah ada. Pulak tu, dah lama dah saman tu, bulan 3 lagi tapi mungkin dia tak tau kot. Memandu dengan laju. Hah, ingat drifter ke? Kalau drifter tak pe jugak. Ni...sampai rm300...mana tak hangen bini. Kalau pi shopping, tak ke bagus? *berasappp!

Nur -al- Ain said...

pu3seroja, heheee.. check ok jgn x check ;)

Nur -al- Ain said...

hehee.. yeeee,, ade kawan kene saman.. huhuuu

Nur -al- Ain said...

naz, hishhhhhhhhh

Nur -al- Ain said...

suhaisweet, ;)

Nur -al- Ain said...

zida, it should be takziah, heeeee

Nur -al- Ain said...

azlina, hahaaa.. kes kantoi la ni.. abisla ain kene marah.. hiii.. betul la, shopping lagi bagus kan ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails