tajaan,

DenyutJantung!

Friday, August 20, 2010

Pelajar 16 Tahun BUNUH Kawan!

tengah dok syok syok melayan blog orang sambil tengok tv3 ni,terkejut dengar iklan berita tadi - Pelajar 16 tahun bunuh kawan.. 16 tahun, ulang lagi, 16 tahun. fuhhh baru 16 tahun, gigi bongsu pun tak tumbuh lagi dah bunuh orang.. ape ke hal la mereke ni jadi cam ni.. ingat seronok ke main bunuh bunuh ni.. nape la tak pikir panjang sebelum buat..effect bukan hang sorang je rase, sume rase, kaum keluarga, sanabat handai, cikgu cikgu, jiran.. segale la.. awat la hang ikut sangat nafsu, baran hang, tak pe, kite tahan emosi, jangan mencarut lagi, belum buke, nanti bile berite dah update, cek update jugak na. hangpa tunggu.

la ni, pi tolong mak pak masak tuk buka, yang bujang pi je la tunjuk apa nak makan kat bazar nun.

ok, tataaaa.. selamat berbuka puase..!



3 comments:

naz said...

yeahhhh negara kita kelihatan semakin maju yaww

FyZa said...

berita td ke? x sempat tgk..bunuh napa? yaTuhan..apa nk jd la..

p/s : lama x jenguk ain..slmt b'posa dear..;)

Benrauf 2.0 said...

living in bolehland. slam ziarah.



a

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails