tajaan,

DenyutJantung!

Friday, January 21, 2011

Tuka RM50 jadi RM100 -betul ke?

yuhuuuu semua, nak mintak tolong sikit ni, sesape yang tau tolong jawabkan ye,

betul ke duit RM50 yang ade gambar 50 tahun merdeka tu kalau tuk akat bank negare, akan dapat double?

ImageShack, share photos of not rm50, share pictures of not rm50, share video of not rm50, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting. 

ni contoh duit tu ;)

betul ke kalau tuka kat bank akan dapat RM100 or lebih?

4 comments:

Mohd Nasri Md. Nasir said...

yeke? rse cm bnyk je dpt duit ada logo 50 tahun tu..hehe

cemomoi said...

camtu ramei le kaya orang yang keja kat bank negara tu

Berto said...

trus cari dlm dompet kot2 ada duit 50 mcm tu..haha

Labuan Island said...

Saya pun nak cari juga, kot2 ada...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails