tajaan,

DenyutJantung!

Monday, January 10, 2011

[GAMBAR] Keputusan Penuh AJL25 ; Ana Raffali, Tolong Ingatkan Aku ( JUARA)

Juara AJL 25 - Ana Raffali ;) tahniah tahniah.. lirik lagu - tolong ingatkan aku by Ana Raffali ni memang best, lagu penuh dengan pengisian, maksud tersirat.. ecehhh macam i plak yg juri.. hehe... tadi layan AJL kat umah superhero.. pasal TV umah sewe kite adalah menghampekan, maka alang alang dah kerumah beliau, kite layan AJL di sane terus la.. menonton AJL bersame keluarge lagipun jauh lebih indah dari menonton di rumah sewe sendiri, dimana hanya ada mineral water dan biskut lemak sebagai peneman, tetapi di rumah berkeluarga, siap ade rendang daging wan yang awesomeeee... haishhh, habis berkecaii diet dalam sekelip mate.. takpe2, Mohd Fairul kate kami akan mule berjogging dalam mase terdekat  ni. nantikan kemunculan kami.. heheheheheee ;p

setelah jauh melencong, kite kembali kepade ulasan AJL tahun ini.

AJL tahun ni dikategorikan sebagai OK lahhh, tapi kenape aku rase pengacare adalah tak seronok? macam kelaka kurang nak jadi la.. aoe kate tahun depan kite suh zizan dgn johan jadi pengacare..kot kot happening sikit majlis kan.. dari segi persembahan, pun ok laa.. agaknye Noraniza Idris dah lame tak beraksi, takde persembahan sesiape yang dinanti nanti kan, tapi persembahan Faizal Tahir memang mendebarkan.. gimik gimik pun menarik jugak.. tapi kenape orchestra Ramli MS kat atas nun? tak berape nak nmpk la, kite nak tengok abang tu main Bonggo... dah tak dapat nak tengok.. hehehe

ape ape pun, tahniah kepade semua pemenang, anda dah buat yang terbaik. tahniah2!

Keputusan Penuh AJL25.

-Juara AJL 25
Tolong Ingatkan Aku
Ana Raffali

-Naib Juara AJL 25
Drama King
Meet Uncle Hussain & Black/ Taja/ Tun Teja

-Tempat Ketiga  AJL 25
Noktah Cinta
Hafiz/ Ajai/ Sheikh Qalam

-Persembahan Terbaik  AJL 25
Hanyut
Faizal Tahir/ Audi Mok/ Faizal Tahir

-Vokal Terbaik  AJL 25 
Noktah Cinta
Hafiz/ Ajai/ Sheikh Qalam 


Lirik Lagu Tolong Ingatkan Aku by Ana Raffali
Jangan disusun kata-kata penamat
Jangan disebut baris ayat keramat
Biar lenyap diserap sunyi
Biar senyap yang tak menyepi

Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa

Mari patahkan papan markah lama
Mari padamkan buku tiga lima
Biar luka sembuh sendiri
Biar lupa dimakan hari


Tolong ingatkan aku
Kisah kau tersedar
Dengan saku penyeluk masa
Kau dampingi aku
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Bila marah merasuk minda
Kecewa menyelubungi jiwa
Aku lupa

Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa
Ku teringatkanmu
Setiap detik jantungku berdetak
Setiap nota jiwaku berlagu-lagu

Tolong ingatkan aku kisah kita
Tolong ingatkan aku
Kisah ku tersedar
Dengan kasih memeluk rasa

Tolong ingatkan aku
Kisah kita




comel kan Ana Raffali, mak en fairul kate Ana Raffali sentiase berbaju kurung, buat persembahan pun berbaju kurung, bagus la dier, mengekalkan imej sopan gadis melayu.. tadi sekali pandang, Yuna macam orang dari angkasa pulak..

http://farm5.static.flickr.com/4009/4268201956_dfa4cb2205.jpg
     







lebih kurang cam ni la tadi, selendang ala ala rambut terjurai menjurai.. 
hehe


 ingatkan tadi Siti Nur Haliza dah tak pakai tudung, lepaskan rambut, tengok betul betul rupenye selendang hitam, tu nmpk macam ala ala rambut dilepaskan.. jangan la anda semua menghukum beliau ye, sekurangnye,ade usehe ke arah tu, nanti satu hari, insyaallah beliau bertudung litup.. dari korang menjemuh, baik doakan yang baik baik kan ;)

tahniah kepade pemenang dan tak pemenang

terima kasih jugak kepade yang menjamu makanan yang sedap sedap sempena berlangsungnye AJL tadi.. errrr, takde kene mengene ehh.. HAHA, jangan marah arr


HAHA,
nak jugak letak gambar sendiri,
sebab muke i nampak kurussssss
HAHAHAHAHAHAHAAA

takpe, sedang berusehe ke arah shape muke yang dahulu.
;)

3 comments:

ChiLaBaey's Spot said...

Usaha tangga kejayaan yer Ain... Kurus salah, tembam pun salah... Saya suka tembam sikit... ehh... ehh... :p

fiq said...

xde tv nk tgk AJL semlm. huhu.. pape pun, tahniah kpd juara =D

cemomoi said...

a'aha kurus sikit pada anna tu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails