tajaan,

DenyutJantung!

Saturday, November 13, 2010

[GAMBAR] [OST] Sinopsis Seribu Kali Sayang - Slot Akasia Selepas Chinta,

petang petang kite selepas ni dah takde Chinta lagi dah, ape lagi patut nak layan ni? agak agak cerite pasni best tak? dulu mule2 tak layan pun Chinta ni, bukan sebab ade Fasha Sandha ke ape tak nak layan, ala come on, kenape korang nak benci sangat Fasha Sandha tu? ain rase biase je, kot ye dier buat salah pun, biar la tuhan je hukum dier, kite buat ape nk benci2 orang.. buat stress je nanti kan..pastu muke cepat berkedut.. not good..HAHAHA..ni sskang latest cite pasal Nabil kantoi comolot, alololooo Nabil, ko ni tah mende la, pandai makan, tak pandai simpan.. tapi dah Nabil kate tak, biar je la.. kang kite tuduh dah dose kan, maka biarkan sajo asalkan dier heppy..

apsal macam tercerite bende lain ni ha? ni yang letih ni nak ingat balik point utame tadi,..adoiiii..

pasni slot akasia, pasal cinta cintun jugak.. hamboihhhh, TV3 memang tak sudah sudah eh drama cinta.. tapi tu la, ape lagi drama melayu nak buat kan..kite pasrah je la,,,pasni, kite ramai2 layan, SERIBU KALI CINTA pulak


cite kelakar kot ni,
tu ade Cat Farish tuu..

sinopsis SERIBU KALI CINTA

Nizam (Kamal Adli), seorang jejaka yang tidak pernah serius dalam percintaan. Dia mempunyai ramai teman wanita tetapi masih belum dapat menentukan mana satu calon isterinya. Atas desakan orang tua yang mahukan dia berkahwin dengan Huda (Marsha), Nizam telah membawa diri ke Pulau Aman. Di sana, dia telah jatuh hati dengan Miasara (Intan Ladyana) seorang gadis yan peramah dan mesra melayan kanak-kanak.
Nizam diuji dengan pelbagai dugaan kerana Miasara mengalami sindrom Amnesia. Apa yang dilakukan pada hari ini, akan dilupakan pada keesokkan harinya. Justeru, Nizam hanyalah seorang yang tidak dikenali bagi Miasara apabila menjelang pagi esok. Mungkin itu adalah balasan bagi Nizam yang selalu mempermainkan perasaan cinta pada masa lalu.
Nizam bertekad untuk mencintai Miasara dengan sepenuh hati walaupun dia perlu melafazkan seribu kali cinta kepada gadis idamannya. Bagi membantu memulihkan ingatan Miasara, Nizam merakamkan aktiviti bersama Miasara. Miasara terharu dengan kesabaran Nizam namun keadaan Miasara tetap tidak berubah.
Ayah Nizam, Hisyam mendesak Nizam supaya pulang ke Kuala Lumpur bagi menguruskan syarikat. Baginya Nizam masih belum matang dan serius dalam hidup. Ibubapa Miasara juga tidak yakin dengan hubungan Nizam dan Miasara lalu menasihati Nizam supaya melupakan hasratnya untuk berkahwin dengan Miasara. Namun. Nizam tidak sanggup meninggalkan Miasara dan dia yakin dengan naluri hatinya serta menyayangi Miasara.
Apakah Nizam sanggup memikul tanggungjawab sebagai seorang suami yang perlu melayani kerenah isteri yang akan melupakan dirinya setiap pagi?? Setiap hari Nizam perlu mengulangi perbuatannya bagi memenangi hati Miasara. Dia amat mengharapkan dapat melihat senyuman manis dan teguran Miasara pada setiap pagi dan bukannya takut, binggung dan kalam kabut.


cam menarik gak kan?
lain dari yang lain

eh dengarnye Kamal Adli dgn Intan Ladyana memang tgh hot bercinte kan?
ha cube nanti ko tgk cite ni, ade tak cahaya dalam mate diorang..
macam mak Rasul Iman cakap tu..
hahaha..
mintak mintak OST cite ni bestttt..
sebab pasni tak pat dah dgr Khatimah Cinta,
jap, ain tepek kat sini lirik Katimah Cinta

Khatimah Cinta - Sixth Sense

**Bintang Malam nyanyikan lagu
Rindu hatiku yang terpendam
Bintang malam lukis wajahku
Katakan aku pergi

Genggamlah cinta yang ku berikan
Simpanlah selalu dalam hati
Ku akan selalu dalam mimpimu
Menemani tidurmu

Sudahlah sudah
Ku harus pergi
Jangan kau tangisi aku lagi
Biarku bawa seluruh cintamu
Ku dakap dalam tidur panjangku

Peluk tubuhku
Kucup bibirku
Relakan saja aku pergi...

**:ade lirik yang first tu ukiran malam, tak tau mane yang betul

pasni lagu ape plak er?





7 comments:

ainraus said...

cerita ni dah ada. hollywood punya version. lama dah. :(
kenapa lahh tiru.

Nur -al- Ain said...

princess, alaa bikan tiru, adaptasi..hahahaha

My Airul... said...

xsilap cite 50 first dates la.. tp cmtu la cite die..

Nur -al- Ain said...

godfather, tgk tak ajak, mane kite nk tauuuuuu

My Airul... said...

bkn xajak.. tgk pn kt kom je.. nk ajk cmne..

Nur -al- Ain said...

eleh, nk seribu daye, taknak seribu dalihhh

Myvitrd said...

nantikan link download di myvitrd.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails