tajaan,

DenyutJantung!

Showing posts with label ain suke merepek. Show all posts
Showing posts with label ain suke merepek. Show all posts

Monday, August 8, 2011

aku tau siapa aku, tapi tak patut kau buat aku macam ni. bagila aku peluang...

kehadapan nuffnang yang dirindui,
apa khabar anda semua si sana?
saya disini baik baik sahaja,
mungkin berkat makan nasi yang dimasak sendiri, tidak beli di kedai, maka kurang ajinomoto dan terjamin kebersihan,
maka saya semakin sihat disini.
saya rasa berkat berada di tingkat 5, maka bersenam setiap hari juga punca kesihatan saya kini.

tujuan utama pentulisan surat layang layang terputus tali ini ialah untuk bertanyakan apakah status saya di mata anda?
apakah hubungan kita dah tak semanis dulu hingga tergamak anda tidak bagi iklan untuk ditayangkan di belog merepek saya ini?
hati saya benarbenar terluka dengan perbuatan awak.
seolah olah saya dan belog saya tak bernilai di mata awak.
apa salah kami hingga dihina sebegini rupa?
kalau awak dah tak perlukan kami, cakap terus terang.
saya sedar kedudukan kami di mata alexis yang tak seberapa,
tapi berilah kami peluang.
oh tuhan.kami hambamu teraniaya.
awak tau kan doa orang teraniaya termakbul.
kang saya doa nanti.
tapi saya ingat nenek saya pesan tak baik doakan buruk tentang orang lain.
saya terus tak jadi doakan buruk tentang awak

saya juga ingin mengajukan soalan ini kepada awak,
saya ingin tanya sejauh mana kebenaran keywords di analytics itu
kerana saya dapati keywords saya sangat lucu
macam contoh ; perut buncit vs perut hamil.
adakah ini benar atau awak sahaja memperli saya lagi?
ingin buat saya terluka dalam senyap??
saya sengaja biar perut saya buncit kerana artikel terbaru mengatakan buncit itu sexy.
puas saya membuncitkan perut yang dulunya ramping ini.
ada juga keywords tak masuk dek akal seperti ; budak yang berjaya.
mungkin awak sengaja perli saya sebab suruh saya sedar saya asyik merepek maka tak berjaya.
tapi ada juga keyword yang saya rasakan saya membantu rakyat yang memerlukan, macam keyword - resipi kek batik. pasti ramai dah cuba dan berjaya kerana itu resipi paling senang kerana saya tidak rajin untuk buat yang susah susah.

saya juga tertanya tanya dari mana datangnya orang orang yang seperti anda nyatakan di 'camefrom' itu.
mereka bukan sahaja dari Malaysia, Japan, Iran juga ada.
saya kadang kadang tak percaya apa di depan mata saya.
mujurlah saya belajar tentang globalisasi,
iaitu dunia tanpa sempadan
mujur tidak tido waktu kelas tersebut.
jika tidak pasti mati-hidup-semula saya rasa anda tipu saya live live.

saya semakin redha sekarang.
pasti ada hikmah di sebalik semua ini.
mungkin kalau saya dapat cashout RM3000 sebulan macam Haniszalikha,
nanti saya lupa daratan dan lupa jalan pulang.
mungkin juga bilik rumah sewa saya yang sempit ini akan penuh dengan barang saya sahaja.
ok ok, saya dah paham.
tengok saya dah matang dan mampu pikir positive.
tengok saya orang melayu yang tak payah mencarut cakap - babi, duit tak naik naik.
ataupun melayu modern yang konon matsolleh cakap- owh Damnn
tengok saya senyum sampai telinge ;)

di kesempatan ini saya juga ingin merakamkan setinggi penghargaan dan kalungan terima kasih yang wangi kepada anda kerana saya dapat tengok pembaca belog saya.
saya sedar saya tidak keseorangan macam lagu MJ 'you are not alone' eh betul ke ini?
saya ingatkan saya tulis, saya baca dan saya senyum dan saya sedih dan saya marah. saya sorang yang syok sendiri,
rupanya ada yang sudi singgah luang masa layan repekan saya.


tapi kan saya tetap menunggu sesuatu dari awak.
bagi la saya iklan sekeping dua.

yang buffered tu, berputar tanpa henti.
please awakk..
nanti saya buktikan saya mampu lakukan yang terbaik untuk awak.

ok, sekarang saya rasa saya patut berhenti mentaip surat ini kerana pembaca di luar sana mula marah,
mereka marah kerana saya hanya merepek.
mereka juga mungkin gelakkan saya kerana mereka dah dapat cash out ribu ribu,
sedangkan saya, hmmmmm  T_____T oh, fyi ini icon muke sedih.

biarlah saya mengundur diri,

yang benar,

(NurulAin T.Tairuddin)
Ketua Kelab Penggemar Tauhu Jepun Goreng

Friday, November 5, 2010

Luahan Hati Kepada Pengawas Peperiksaan

kepade pengawas peperiksaan, saya nak ucap terime kasih sebab kejutkan saye tido mase dalam peperiksaan tadi. saya hargai niat suci itu, tapi plzz pasni jangan la kejutkan saye, sebab saye bukan ape, tengah feeling feeling carik idea tu.. BAHAHAHAA.. lagipun bile anda kejutkan saye, saye rase macam terkejut hingga hampir luluh jantung ini. mati mati saya ingat semua orang dah abis exam, tinggalkan dewan, tapi saya masih tido. fuhhh~ terase gelap mase depan.. mujurla, hanay perasaan je.. eh korang paham ke ni?

pastu saya rase tak puas hati dengan peraturan yang takleh kuar 30 minit terakhir tu, sebab mase tu la saya sangat rase nak menyahtinjakan segala yang boleh dinyahtinja. saye tertekan 30 minit terakhir setiap kali peperiksaan. adakah saya je yang mengalami simptom ni? rasenye tidak tau, sebab tadi saya nampak ade student macam menggeleter tahan sakit perut.. ish sian sian..

pastu boleh tak penjaga peperiksaan jangan borak borak kat tepi,kiri,kanan saya? i depress okkk.. tak mampu berpikir dengan tenang nanti..pastu sambil jalan senyum laaaaa.. baru la senang nye dalam hati, jawab pepriksaan ditemani kakak/abang manis.. ni muke awakkkk.. Ya Allah, hilang idea! tak ikhlas eh?

peperiksaan tidak mungkin senang kan, terutama untuk si-pembelajar-minit-terakhir macam i ni, takpe , I redha.

bleh tak temankan kite study? takyah la blk..please kekasih. awak kan idola dan sumber inspirasi.. ecehhhhhh


happy depavali ;)

Wednesday, October 6, 2010

Labuan Offshore Business Activity Tax. wtf??

LABUAN OFFSHORE BUSINESS ACTIVITY TAX
takde dah ke bende lain nak di suruh hurai?
nak disuruh present?
macam : SATE TERBAIK DI MELAKA.
MENGAPA NASI BERYANI DI KEDAI LOT 85 CEPAT HABIS?
takpun soalan macam,
BEST TAK SLOT LESTARI YANG TERBARU.

cam ni la contoh soalan assignment yang bagus,
semua guru dan lecturer take note tau.
baru la anak murid sayang,,
nanti time hari guru sampai penuh meje, pinjam meje cikgu sebelah nak letak hadiah ;)


ok, sekarang bagi tau, ape lagi nak hurai ni??
hiiiiiiii!
sakit pancreas den!


P/S : Semoga Baby Sarra cepat sembuh.. be strong sir!

Saturday, July 31, 2010

palan palan gustan?





menangis la cikgu budak ni, boleh migrain,,
teehee,,
tapi saving duit tak payah beli majalah ujang ke apo ke ;p
haisssh, budak budak ni,,

baik layan gambar kelaka gini dari layan video hangat ariel dengan luna maya.
hahahhahahaaaaamppeeehhh


errrr, gustan ke gostan haa?

Wednesday, July 28, 2010

Peribahasa Pilihan

Peribahasa Pilihan ;

Ukur Baju Badan Sendiri

ngerti ngak?

korang ade tak pengalaman orang yang tak reti nak ukur baju kat badan sendiri?
meh share!
;)

Sunday, July 25, 2010

ain diterjah wartawan melodi Nas Ahmad


sile lihat gambar di bawah dengan teliti dan penuh khusyuk. sila jenguk.

:lihat dengan hati yang tenang ye :

woooooooo...ain nak eksen sikit ni, Nas Ahmad follow ain ;)
huhuuuu.. ape yang abang terjah cari di sini?
hiihiii ;p
banggo i ;)

kepade abang terjah, jemput la singgah makan cekodok dangan tea o..
nanti dropdrop la comment..
hehehee ;p

pssttt,bang kalau nak gune wartawan terjah part time, saye sudi ;)


Wednesday, July 21, 2010

Kalau Ye Ape Yang Kau Kata, Aku Patut Dah Kaya Dah....

kalau la benar seperti apa yang di-emailkan,
mesti sekarang ni Ain dah kaye,
tengah goyang kaki usap perut yang kenyang..
gemuk bukan masalah..
boleh buat liposuction..
wawaaaaa..
alaaaa, mesti korang pun ade dpt jugak ni bende ni..
buat orang panas hati je nak delete email, spam melambak..
chehhh, ingat aku takdo kojo lain ko ha?
kot ye best la jugak ni, ni palsu, dusta semua nya..
haishhhh,, tu la,
bukan senang nak senang, bukan susah nak susah jugak tau..
sabar, mulakan dari bawah..
haaa, ni la ain ngomelkan tu ha,

********************************************************************

Congratulations *File Your Claim*
...
From:
British National Lottery
...
Add to Contacts
To:


Your email address has won,£1,000,000Pounds,in the on going UK promo.
provide us your

Names___
Tele___
Age___
Address___
occupation___
country___
Mr.Greg Peterson
Tel:+44 704-571-0545
Email:britishlottery01@bnlonline.co.cc

****************************************************************************

banyak lagi.. bukan ni je..berpuluh, berjenis jenis ade..

*****************************************************************************

Re: Seeking Executor of Last Will and Testament.
...
From:
"fgagacapital@aim.com"
...
Add to Contacts
To:


Greetings,

Re: Seeking Executor of Last Will and Testament.

My name is Barrister Mr.Neito Sanchez, an Attorney at Law in Madrid-Spain.
I am writing to notify you of the TESTAMENT of our late client Mr.Yaroslav Zojniuk, Ukrainian who
unfortunately lost his life in the Madrid Bomb Blast on March 11, 2004.

The deceased was a prominent business man who traveled to Spain on business survay/holiday with his
wife and their only daughter when they met their tragic death.
My client before his death made a deposit of Thirty Seven Million, Three Hundred Thousand United States
Dollars (US$37,300,000.00) in Madrid, Spain in his effort to set up a business empire in Europe.

However, I was mandated by our team of professionals to search for a trust worthy person or the relatives
of the deceased regarding his deposit as the holding financial institution wants him to come forward for
the endorsement of the reinvestment documents or have the funds liquidated and made unserviceable in accordance with existing laws.
This transaction is very confidential as I can re-draft his LAST WILL AND TESTAMENT to bear your name
as the TRUSTEE & EXECUTOR. This transaction shall be executed under legitimate and legal procedures
that will protect you from any breach of the Law.

It is in this regard that I decided to solicit your assistance, by presenting you as the Executor and Trustee
to the deceased. I can guarantee that if you are willing and interested I will put in place all necessary
modality in accordance with the Law to legally present you as the true Next of Kin and true beneficiary.
Although, I have agreed on the following sharing ratios: 40% for your assistance and 60% for me but
this is still open for negotiation

Kindly revert back to me urgently on your kind interest to lay claim of the deposit with your telephone
and fax numbers for more information on how to release the said inheritance sum,procedure and legality
of this claim via this email address:sanchezsec@aim.com

Regards,

Barr.Neito Sanchez
Attorney At Law

********************************************************************************

haisshhhhhh..
korang mesti dapat jugak kan?
ade care tak nak stop kan email, spam ngongek ni?
tension tau!




Monday, July 12, 2010

kisah di balik pembikinan SPAIN, PAUL, KENDURI KENDARAT, BADAN MELARAT.

haii ;)
ehemmmmm, SPAIN menanggggg WC 2010..
uhuuuu, dah acik kobar an, yang sokong netherland jangan bersedih ok, sian penyokong netherland semalam, makan hati wa cakap sama lu.
bahahahhaaaa..
kemain meriah semalam tengok final..
tapi hujan! abis berbasah aku..
demi SPAIN, i relaa u ;)
abislah kau Paul si Octopus,
ramai yang ingin memasak kau,
beraneka jenis masakan pulak tu..
Ain doakn Paul si octopus sihat dan selamat.
tapi wa caya samaa lu la Paul!

letih gile badan ni,
2 hari membantu family En Kekasih, kenduri kat rumah dier,
tapi puas hati tengok semua berjalan lancar,
pastu dengan tak cukup tido nye,
pergi pulak layan bola yang siap dengan masa tambahan,
cettt.. makk lotihh ok memekak kat kedai tu!
nasib baik menanggggg
yeeeeeee~

hari ni terpakse ponteng,
heheheeee..
keadaan tidak mengizinkan untuk kekelas.
okk la semua..
selamat bertemu semula di blogspot ;)



Saturday, July 10, 2010

[GAMBAR] Sape Duduk Kerusi Ni Bontot Besar

http://amazingdata.com/mediadata34/Image/hot_weird_funny_amazing_cool7_only-china-weird_200907271448214428.jpg

comel kan kerusi ni?
heheeee ;))
Kat Malaysia ade ke?
sape duk kerusi ni bontot besar.
hahahaaa..
taknak la duduk, nanti kene badi..
ngeeeee~

Friday, July 2, 2010

Check List kembali ke jalan yang lurus

hai sayang sayang semua ;) kejap je dah hari Ahad kan.. macam baru semalam check earning nuffnang, macamm baru semalam gelakkan ayu yang masuk UiTM Lendu.. nak berorientasi.. haiiii, kejap nye mase berlalu..nanti nanti tak sedar dah kawin, beranak pinak, tau tau blog dah berusia 10 tahun.. HAHAHAAA.. tua nya aku nanti.. tak sabar nak tua sebab nanti boleh marah orang muda.. wtf?? ngeeee

esok sabtu, lepas tu dah ahad........ malasnya nak balik Melaka!! nak meneruskan rutin hidup sebagai pelajar balik selama 4 bulan lebih.. malasss la.. dah la sem ni ade bulan puase.. nanti sape nak masakkan time sahur.. waaaa~ rumah i tingkat 5, takde lift u! merangkak la naik nanti bulan puase.. HAHAHAHAHAAAA padan muka kau Ain! eh takpee, positive! mane la tau berkat kesabaran, badan mampu kurus dan sehot jessica alba nanti.. huhhuhuhuhu

nanti dah start kuliah takde chance dah la nak mengadap je laptop, buat blogwalking bagai ni.. malam sajo la boleh.. tapi tu pun kalau tak busy.. takde temujanji.. eheemm, student life kan waktu berfoyafoya.. ;)) jangan marah arr.. tapi selagi keje semua siap, takde hal punyo!

ok, jom check barang yang patut dibeli. sila jangan lupa.
1) TEST PAD bukan TEST PEN. kahkahkah..beli sebundle yang banyak terus tu. tapi rasenye baik beli buku la.. sem depan ada 8 kot subjek, maka beli buku 8 buah. gune buku lagi senang la.. gune kertas terbang terbang anak i buat kapal terbang.. heeeee,berangan la kau ber-anak..

2) PEN, pasal apa nak bukak sem je kene beli pen? bukan ke mase exam hari tu baru beli? cancel sekarang. tak payah beli pen. pastu sile nanti buang pen yang dah abis ink, tak payah simpan buat tukun dalam pencil case tu..buat semak je.. --> ini monolog dalaman ok. boleh abaikan

3) BELI BAJU SEKOLAH CAP CANGGIH, kahkahkah.. teringat zaman sekolah dulu, ni la yang dikejar tiap kali nak bukak sekolah.. lambat sikit size 14 1/2 dah abis. ape la kau canggih, size 14 1/2 tu selalu tak cukup. emosi tul kalau kene pakai size 15. mesti kene repeat beli baju sekolah lagi nanti. hehehheee.. ini saje melalut sebab tak tau nak beli ape lagi.

4) ha dah tau, beli DETERGENT AND SOFTLAND (betul ke eje ni ha?) detergent mungkin breeze colour tu, tapi softland peveret i yang colour peach.. hehehee.. letak lebih kasi wangi sikit ;) beli refill je la sebab botol yang hari tu ade kan, buat ape nak membazir beli botol berat2 tu..

5)beli TOILETRIES.. ni pun macam tah pape, setiap kali bukak sem nak beli set baru. cehh gedik. beli syampoo je ain, yang lain banyak lagi. sedar sikit JPA masuk lambat. nanti kalau takde duit kau makan la colgate berulam conditioner. maun?

ini sahaja yang mampu difikirkan buat masa ini. boring la entry ni kan, seboring Ain hari ni. dah la. byeeeeeee




Thursday, July 1, 2010

kau rase kau punya besar? ni ade lagi besar!

Fakta Hari Ini : untuk mereke yang inginkan kejutan..
hehheehehe,
oh, kasi tepek

18SX disini
.
.
.
.
.
.
.
.
.

http://images.mirror.co.uk/upl/m4/may2009/8/0/image-10-for-norma-stiz-gallery-991973453.jpg

http://images.mirror.co.uk/upl/m4/may2009/3/7/image-3-for-norma-stiz-gallery-902869251.jpg

http://images.mirror.co.uk/upl/m4/may2009/6/6/image-1-for-norma-stiz-gallery-19603589.jpg



Norma Stitz, real name Annie Hawkins-Turner, was born in Atlanta, Georgia. She attended Jackson State University and got a BSW (Bachelor of Social Work). Norma began sending in pictures to publications in the early 1990's and was finally published in 1994. By 1997 she was also making her own movies as well.

In 1999, Guinness World Records declared Norma as having the largest natural breasts in the world and also the owner of the largest bra. Her measurements at the time were 70-48-52". Her bra size was 48V. Each tit weighed 28 pounds and she weighed 270. Since then her tits have grown up to 72ZZZ and she tops the scale at 345 pounds.



kau nak begini?
hahhahaha..
tengok pun sekse!
jangan di google ok name makcik ni,
lagi terkejut tengok kan ehem ehem nye tanpe seurat benang,
tapi ain tau korang mesti degil pegi google gk kan..
hehehehee

just share ;p
terime kasih kepade yang gemar forwardkan email..
hahaahaha
dah tak tau ape nk blog sebenarnye ;p

ok, tataaaaa


Tuesday, June 29, 2010

azam tahi kucing si Ain

hai pembace budiman sekalian ;p kamu semua apa khabar? harapan saya agar kite semua sihat sejahtera.. eheheheee, macam kuliah pagi plak.

minggu depan dah start kelas, kejap nye la mase berlalu. macam baru semalam tak tido bace buku nak exam,, macam baru semalam memekak menjawab soalan susah, macam baru semalam jugak mengrefresh keputusan 100 kali siottttt je! tup tap tap tip, ahad ni dah nak kene balik melake ;'( tinggalkan negeri sembilan tercinte bersame semua kecintaan saye.. takpe sayang, daku pergi berjuang.. doakan la kejayaan ku ini, ohohohhh ;p

patut ke berazam untuk semester ini ha? patut ke? tapi nanti azam pun takkan hadooo nak buat, tapi kang tak azam lagi hampeh kan.. jom la kite buat azam.. tapi pernah jugak saye mendengar motivasi dari motivator bahawasenye jika kite menulis impian kite, kite selangkah membawe impian kite ke alam realiti ;) wowwwww, so tulis je la kan ;p

azam saya untuk semesta ini :

1. beli baju raye warne purple, simple pastu cantik.. eheheee, err murah kalau boleh ;) patut ke ni jadi azam ha? boleh gk la ni.. pencapaian ape dah tau warne baju raye seawal ini ;)

2. nak menjage carry mark umpama menatang minyak yang penuh ;) akan dedikasikan diri kepade segale jenis test,quiz, presentation, attendance tu tak berani jamin.. hihihiiiii

3. nak pastikan segale jenis handouts terjage dengan rapi sehingge exam, agar tak rugi potostat 2 kali. huhh, setiap sem cam ni, apsal orang lain reti jage kertas aku senang hati buang kertas pastu kene potostat? dah la allowance potostat ayah tak sediakan. hohhh

4.bangun awal, supaye awal di kelas ;) nanti sempat bersarapan.. sarapan kan penting.. korang ingat tau, jangan skip sarapan.. ingat ni.. tak caye tanye sususejat, penting ke tak sarapan tu.

5.emmm, rasenye cukup la tu dulu, susah jugak er nak pikir bende baik.. cube korang suruh ain listkan nak buat ape dengan duit biasiswa, fuhhh, sekelip mate boleh siap, sekali dengan negative.. HAHAHAHA ;)

sem ni nak menabung.. nak saving kuat kuat pasal nak pergi bercutian dan membeli DSLR. eheheheheheeee ;p i nak jadi minah gambar menangkap gambar panorama. ;) tapi ikut mood, kot tetibe rase baik joli duit yang ade, so nanti kite batalkan keinginan ini, kite tunggu dan lihat.. hahahaaaa.. yang penting percutian tu ok En Fairul Sayang.. yang lain lain keinginan minor saje.. tapi kalau dapat ok jugak tu.. hihiiii..

azam awak ape? meh la kongsi same same ;)

ok la, sekian azam tahi kucing saye. bye bye

Sunday, June 27, 2010

ubat mati putcuk

salam ahad dan salam sayang semua ;)
ain nak bagi gambar lame kat awak semua suh tatap,
yang susah hati, luka hati, kiciwa hati,
tengok dan gelak ok ;p


kalau sakit nak beli ubat, tengok poster camni, agaknye sakit terubat dek geli hati ke bertambah sakit lagi sebab sakit hati. HAHAHAHAA.. lawok la pakcik ni!


Thursday, June 24, 2010

Review Blog Terbaik Untuk Yang Ingin Menguruskan, Menggemukkan, Memaintainkan dan Menjagekan Kesihatan Badan-->sususejat(dot)com pilihan nombor satu!

hai adik adik, kakak kakak, abang abang serta makcik makcik, bertemu lagi kite dalam sesi jom kurusss.. hari ini mak mok ditemani pakar kite sang susu sejat yang akan same same menjayekan program ni.. jangan tak tau susu sejat ni terpilih di antara permata yang berkilauan.. pergi tanye dier ape saje, sekelip mate je dier boleh jawab.. awak nak kurus, nak gemuk.. takde hal punye la..

saye bersyukur ditemukan dengan susu sejat.. sebab mak mok kan dalam proses menguruskan, ehem ehem, pehe saye.. hihihhihh.. hoihh dah bertahun nak mengecikkan pehe, tapi apsal tak kecik kecik ha.. ooo.. susu sejat, ni mak mok nak bagi tau, ayam kfc bahagian tight tu bahase melayu nye kite panggil peha ok, bukan betis. hahaaaa, comel la kamu ni, "akak kfc, betis ayam satu.." mampus kene gelak nanti dek kakak kfc tu. jangan malukan mak mok hokehhh

ok, tanpe melengahkan mase lagi, saya nak pakse awak semua pergi tekan dan layari sususejat(dot)com.. bukan kurus tu untuk cantik je sayangku, kurus itu untuk kesihatan.. dulu yang mak mok kate gemuk tu sexy, mak mok tipu je.. itu statement cover je tu..

yang lagi best kat sususejat.com ni, penggunaan bahasa yang mudah nak paham, mak mok pun boleh paham, takkan u olzz tak boleh kot? ewah ewah ewahhh, penerangan yang sususejat bagi, terbaikk u olzzz, bace buku harge ratusan ringgit pun belum tentu paham semua kan, ni kalau tak paham u olzz boleh terus tanye di ruangan comment ;p kan sususejat.. mak mok tengah tunggu entry care kecikkan pehe dalam mase 3 saat, eh banyak cantik muka kau.. HAHAAA..

eh pergi la tengok susu sejat, walaupun name blog umpame blog masak masak, mak mok pun tak paham nape ejoy memilih name susu sejat, mungkin minum susu sejat setiap hari mampu kurus kot,, eheheee.. ye ke ejoy? hihhiii.. entry susu sejat yang paling mak mok rase teruje ialah, "tolong, apa yang patut saya makan?" awak semua mesti ingat ape yang awak makan tu dah yang terbaik kan, salah tuuu.. heheee, pergi sekarang cek, saye yakin anda salah.. macam mak mok, pagi pagi sarapan nasi sejuk, pastu memekak nak kuruss. pigidahh..

ok, lepas ni nak setia pade susu sejat.. nak ikut garis panduan yang disediakan..

jom kite ramai ramai bace susu sejat, kurus dan cantik bersame..

ok, byee.. bertemu lagi kite nanti dalam episode yang akan datang.. byeee u olzz

nak lagi memudahkan u olzz, click je banner susu sejat tepi ni, ha jeling kiri sikit.. tu diaaa yang mooo comel tu ;p olololooloo, jom layannnn~

pssttt : mak mok mengglamourkan sususejat(dot)com disini bukan kerane dibayar semate mate, tapi mak mok dah study sususejat and dapati blog ini memang berkualiti, kalau dibandingan dengan blog mak mok ni, errr ibarat pipit dan enggang,.. i maluuuu...

ok, mak mok nak pakai spek, sinsing baju sambung bace sususejat(dot)com

tatatataaaaaa~

kepade yang berminat nak menyewe tapak iklan disini dengan harge dan murah, jangan malu, jangan segan email mak mok di nurulaintairuddin@yahoo.com , boleh baca di >>SINI<< jugak..



Wednesday, June 23, 2010

Ariel PeterPorn dan BudakStim dipeluk awek sexy (entry 18PL)

Peringatan : entry ini untuk yang sudah akhil baligh sahaja.
heeeee

korang jangan ingat budak kecik tak bernafsu ok,
lepas ni kene jage diri depan budak kecik juge.
jangan peluk,cium mereke sebarangan ok,
mereke punye nafsuuuuu!

http://4.bp.blogspot.com/_oie-AzVFMCQ/TBcMRBzuHnI/AAAAAAAAAPk/N6PkRcRuPLU/s1600/matila_thumb%5B4%5D.jpg

hahaaaa.. budak ni kecik kecik dah pandai er..
nakal betul la..
awek tu pun baik punya peluk budak ni,
hishh..
ni semua la factor utame budak ni buat tah pape nanti,
tak pasal2 g meliwat kambing lagi..
ngeeeehhhh

credit to, ; http://mysoulzflayaz.blogspot.com/


http://2.bp.blogspot.com/_It0QPpXKJ3A/TB17HKjipvI/AAAAAAAAAbg/O5yIos4b8yc/s1600/video+seks+ariel+luna.JPG

ni si ariel peterporn lagi tak patut..
haishhhh..
bukan dengan luna je,
ade lagi ramai cowok cowok dier rakamkan aksi panas..
ade 32 lagi video babe..
hahahahaaa.. apo la hang ni..
haaaaaaii la ariel, tengok kan awak dah malu sendiri!

hah! korang tak payah nak tekan banyak kali, tu gambar je tu. hahhaa,
gatai er!
video takde, gambar pun dapat dari sini, http://sufyrayyan.blogspot.com/
dah jangan tengok lame2.

hiiiiiissshhhh, pergi bersurai semua..daaaa~

Warkah Amarah Buat TM Net (nama sebenar)

salam sayang buat warga TM Net, walau dimana kalian berada,

ketika warkah ini dicoretkan, saya sudah tidak mampu bertahan.. hati ini meronta ronta pedih nak berkongsi penderitaan.. tiada tempat saya nak mengadu kerane semua orang memenangkan TM Net dan begitu juga kakak yang menyambut panggilan saya, sunyi tanpa berita.. saya putuskan meluahkan isi hati saya disini memandangkan ini belog saya dan dier saje yang akan memenangkan saya..

kalian di TM Net, di suatu hari yang cerah tapi sikit mendung, puas saye memujuk iba bapa saya untuk memasang streamyx di rumah memandangkan berukband, errrr broadband sedikit cacat di sini, kawasan bukit memang beruk gayat sikit, mungkin kawasan tinggi tak sesuai untuk mereka,. puas saya yakin kan ibu dan ayah bahawa adik saya takkan mengalami gangguan belajar mahupun melayari laman web porno, puas dah ketandusan idea saya, keringnya tekak dan air liur jangan cerita,bersumpah bagai mereke, jangan nanti mereke disambar petir sudah la..

sesudah saya berjaya mendapatkan restu ayah bonda, saya terpakse pule bergegas ke melake, nak dapatkan cop uitm di hatiku, berdesup ke sane, berderai wangggg. prosedur yang hanye mengambil masa tidak lebih dari 5 minit selesai dengan senyuman dan harapan dapat melayari internet tanpe kerutan di dahi, owhhhh.. bahagia dalam anganku..

kurang setengah jam dari pukul 5 saya sampai ke pejabat TM Net dan menghantar borang yang dikehendaki bersame segala butir peribadi dengan senyuman palinggg menawan dengan harapan proses dapat dibuat dengan lebih segera, saye pulang dengan semangat dan iltizam serte harapan yang tinggi untuk mengadap laptop dengan lebih tenang selepas ini... tiada kerutan dan muncungan bibir sedepa..

seminggu kemudian, abang pempasang wayar dari TM Net datang untuk pasang ape yang patut dipasang, kemudian kami jangka kurang seminggu, router atau modem akan dihantar.. tapi hari berganti hari, detik berganti detik, malam bertukar siang, harapan saya kian punah... di mana janji mu TM sayang? perlukah saya berkobolorasi dengan Abang Mazidul untuk mensoal siasat kamu? saya taknak itu semua terjadi.. saya taknak besarkan hal kecil ni, tapi hak saya sebagai pengguna telah ditindas.. cuti semester saye pun dah nak habis, tak dapat la saya berlagak dengan streamyx. mujur berukband saya setia walaupun masih gayat sebab kami di tempat tinggi, sabarlah berukband, kau masih tiada pengganti.

saya harap coretan ini mampu meleraikan segale kekecewaan di hati saye, agar lege hati ini dari memendam rase, kalau kalian di TM Net terbace, kesian kan la saya, hantar la modem saye, kalau susah sangat, letih kalian nak mendaki bukit everest ni, saye sanggup pergi ke tempat kalian.. biarlahhh, saya sanggup mengalah.. tak sanggup saya melihat ayah saya hanye bermain chess di laptop nye, tak dapat melayari facebook kerane saye sibuk berblogging.. hati anak mane yang sanggup melihat hal sedemikian rupe.

saye nak mengalah, saye nak bagi ayah melayari facebook nye sekejap.

kalian di TM Net, kerane kalian la hubungan kami anak beranak kucar kacir.. hhhuuuhhhuuu


Tuesday, June 22, 2010

hutang emas terbayar 2. heeeeeheeee

menjawab tag dan award zameermus,


waaaa.. comel kan ;) nice blogger.. nice ke? ehheheeee ;p macam biase la, bukan main ambik je, macam macam perlu ditempuhi.. huuuuuuuhhhuuu, jom kite tengok ape yang ingin dikorek dalam tag ni..

1. Apa yang bermain di fikiran anda sekarang ini ?
teringin nak tgk karate kid lorrrrrrr.. sape nak teman, sekaligus belanje? di fikiran saye juge turut bermain persoalan mengape dirobohkan penjare pudu tu? tak cukup hensem ke pintu gerbang tu? haisshh


2. Apakah nama samaran anda ?
errr, nama samaran saya semase kecil dulu britney spears. HAAHAA.. tipu tipu, takde nama samaran, sebab saye tidak gemar menyamar.. nanti hidup umpama sesumpah.. kuang kuang kuanggg

3. Berikan tiga (3) orang yang anda sayang ?
pasal ape saya sayang beribu orang, 3 je awak mintak? haishhh.. nabi je 25 orang.. semua saya sayang, keluarge je dah beratus, semua saya sayang, kekasih je satu saye ni tau. soalan ini tidak releven. kahkahkah....

4. Panggilan untuk si dia ?
panggil bro je. hahaaa.. baru la nampak santai kan.. cakap pun main lu gua je.. baru rock babe!
si dia ku sayang, hanye kite yang tau kan.. hahaaaaa ;)

5. Hadiah yang anda impikan daripada seseorang yang istimewa ?
yang bab hadiah ni i likeeee.. soalan ni relevant sungguh! saye tak mintak lebih pun, saye mintak awak sayang saya sorang je. itu sudah cukup., err, yang itu hadiah qualitative, yang quantitative plak, banyakkkkk.... hihiii, percutian ke pulau pleaseee dato' fairul..dato' tu ain yang anugerahkan, kalian jangan runsing memikirkan nye okk? huhuuuu

6. Blog manakah yang anda suka lawati ?
blog yang takde lagu, pastu banyak info, pastu comel, pastu tak cakap besar, pastu tak berlagak..
macam blog awak laaa.. heheee ;p

7.Tag kan kepada 15 orang rakan blogger anda ?


heheeeeeeeeee.. pergi semua buat cepat.. hahahaaaa.. yang lain jangan senyum ha tak kene tag, tengok hutang tag ain menimbun lagi tu,, korang tunggu je la.. hahaaa


Saturday, June 19, 2010

"i follow u, follow me back okk" ---> Perlu Ke Kite Ramai Follower?

hai semua... rindu nak merepek kat belog sendiri.. kesempitan mase je.. ade je keje tah pape nak kene buat, baru nak type blog, anak menjerit plak. -_- , anak jiran la.. ain mane ade anak lagi.. hihiii.. menggangu konsentrasi tuuuu..

topic yang Ain nak mintak pendapat korang semua ialah, Perlu Ke Kite Ramai Follower?

ape awak rase bile orang follow awak and lepastu cakap, "i follow u, follow me back ok" LOL! bile ade yang cm tu, terus rase minah/mamat/mimat ni tak ikhlas nak follow.. follow kite supaye nanti follow dier balik and dier akan dapat ramai follower.. ada ka patut?

kite follow orang yang kite rasekan kite taknak terlepas cerite best dari dier, yang kite betul betul suke nak bace entry dier, then kite follow la kan.. ni awak main suruh je orang follow blog awak mane boleh.. nanti tak follow awak kate ape pulak kan, nanti awak kecik hati pulak.. dah follow nanti orang tak bace blog awak.. ha cm ne tu nanti? awak lagi kecik hati kan..

alaa, lagi pun ape la sangat follower beratus, beribu, berjuta sekalipun, bukan mereke bace semua yang awak tulis, entah entah pergi pun tidak ke belog awak,. saje nak suke suke.. yang akan singgah bace dari 1000 follower agaknye paling tinggi 400 follower.. kot la..

lagi baik awak biarkan semua tu jadi neutrally, nanti awak akan jumpe la sape loyal reader awak.. tak follow tak bermakne jugak orang tak bace blog awak.. bile blogwalking tu macammm macammm blog best yang Ain jumpe, kadang kadang sampai stuck bace je entry dier.. ain ni ade masalah suke khatamkan blog orang yang ain rase, dier best ;) eheheee.. tapi nak follow dah lebih limit, so kite ingat je la url blog dier ;( bookmark kan ke terus. sonang!

Ain rase awak terpengaruh dengan myspace la, friendster la, nak carik friend beribu beribu, awak salah concept ni, kat blog tak payah la, kepopularitian awak tak diukur dengan followers pun, awak jangan risau ok ;p

awak semua rase cam ne? perlu ke tidak follower beribu, pastu suruh orang follow kite?



gustan ke gostan?




hahaaaa, GUSTAN tu tak boleh tahan..
menangis la cikgu budak ni, boleh migrain,,
teehee,,
tapi saving duit tak payah beli majalah ujang ke apo ke ;p
haisssh, budak budak ni,,

baik layan gambar kelaka gini dari layan video hangat ariel dengan luna maya.
hahahhahahaaaaamppeeehhh


errrr, gustan ke gostan haa?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails