tajaan,

DenyutJantung!

Friday, November 5, 2010

Luahan Hati Kepada Pengawas Peperiksaan

kepade pengawas peperiksaan, saya nak ucap terime kasih sebab kejutkan saye tido mase dalam peperiksaan tadi. saya hargai niat suci itu, tapi plzz pasni jangan la kejutkan saye, sebab saye bukan ape, tengah feeling feeling carik idea tu.. BAHAHAHAA.. lagipun bile anda kejutkan saye, saye rase macam terkejut hingga hampir luluh jantung ini. mati mati saya ingat semua orang dah abis exam, tinggalkan dewan, tapi saya masih tido. fuhhh~ terase gelap mase depan.. mujurla, hanay perasaan je.. eh korang paham ke ni?

pastu saya rase tak puas hati dengan peraturan yang takleh kuar 30 minit terakhir tu, sebab mase tu la saya sangat rase nak menyahtinjakan segala yang boleh dinyahtinja. saye tertekan 30 minit terakhir setiap kali peperiksaan. adakah saya je yang mengalami simptom ni? rasenye tidak tau, sebab tadi saya nampak ade student macam menggeleter tahan sakit perut.. ish sian sian..

pastu boleh tak penjaga peperiksaan jangan borak borak kat tepi,kiri,kanan saya? i depress okkk.. tak mampu berpikir dengan tenang nanti..pastu sambil jalan senyum laaaaa.. baru la senang nye dalam hati, jawab pepriksaan ditemani kakak/abang manis.. ni muke awakkkk.. Ya Allah, hilang idea! tak ikhlas eh?

peperiksaan tidak mungkin senang kan, terutama untuk si-pembelajar-minit-terakhir macam i ni, takpe , I redha.

bleh tak temankan kite study? takyah la blk..please kekasih. awak kan idola dan sumber inspirasi.. ecehhhhhh


happy depavali ;)

2 comments:

Ms. Qhayal said...

aku pernah jaga exam..
gila bosan!
3jam dok tak buat apa2

The lady said...

tu la pasai. time tu cuba kalau kita dah tak tahan gila, camne ??
hhhaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails