tajaan,

DenyutJantung!

Showing posts with label pengetahuan am. Show all posts
Showing posts with label pengetahuan am. Show all posts

Saturday, July 3, 2010

ByeBye HijauKuning,BiruKuning

http://www.belavista-rio.com/img/fotos_useful/25_brazil_beautiful_flag.jpg

awak kenal di bendera ape?
kalau tak tau tengok baju kat bawah ni.
.
.
.

http://shopadidas.files.wordpress.com/2009/12/adidas-south-africa-worldcup-2010-jersey.jpg

tak perasan jugak lagi?
ehh takkan la tak tau..
team powerrr ni..
hehehheee
http://www.soccershopusa.com/Images_Products/Nike%20Brasil%20National%20Team%20Away%20Jersey%202008.jpg
tapiiii,
tak nampak dah lepas ni........
pasal Brazil kalah lawan Netherland (Belanda) tadi..
heeeeeeeheeeee
sedih?
gembire?
Ain ok je, pasal Ain tak minat Brazil sebab takde yang hensem, yang gantang..
hahahahaaa..

rasenye nak sokong Spain la..
ok?

Tataaa Brazil!!
jumpe di world cup akan datang,
tapi tolong la bawak semua otai brazil ok?
pleaseee la..
ade ronaldo, ronaldinha baru la ummpphhh

dah semua jangan sedih,
senyum ok ;)
bye ;p


Thursday, July 1, 2010

kau rase kau punya besar? ni ade lagi besar!

Fakta Hari Ini : untuk mereke yang inginkan kejutan..
hehheehehe,
oh, kasi tepek

18SX disini
.
.
.
.
.
.
.
.
.

http://images.mirror.co.uk/upl/m4/may2009/8/0/image-10-for-norma-stiz-gallery-991973453.jpg

http://images.mirror.co.uk/upl/m4/may2009/3/7/image-3-for-norma-stiz-gallery-902869251.jpg

http://images.mirror.co.uk/upl/m4/may2009/6/6/image-1-for-norma-stiz-gallery-19603589.jpg



Norma Stitz, real name Annie Hawkins-Turner, was born in Atlanta, Georgia. She attended Jackson State University and got a BSW (Bachelor of Social Work). Norma began sending in pictures to publications in the early 1990's and was finally published in 1994. By 1997 she was also making her own movies as well.

In 1999, Guinness World Records declared Norma as having the largest natural breasts in the world and also the owner of the largest bra. Her measurements at the time were 70-48-52". Her bra size was 48V. Each tit weighed 28 pounds and she weighed 270. Since then her tits have grown up to 72ZZZ and she tops the scale at 345 pounds.



kau nak begini?
hahhahaha..
tengok pun sekse!
jangan di google ok name makcik ni,
lagi terkejut tengok kan ehem ehem nye tanpe seurat benang,
tapi ain tau korang mesti degil pegi google gk kan..
hehehehee

just share ;p
terime kasih kepade yang gemar forwardkan email..
hahaahaha
dah tak tau ape nk blog sebenarnye ;p

ok, tataaaaa


Tuesday, June 29, 2010

KEYNOTE - Rancangan Baru, Terbitan Astro

hai hai hai.. sekarang kite akan bertukar dari mood world cup ke mood hiburan.. ok ready semua? kosongkan minda anda, jangan diingatkan lagi kekalahan England mahupun keserian Brazil dan Portugal.. lupekan juge sejenak mengenai kehenseman dude i, christiano ronaldo ;p hehehheeee

ok.. Ain nak share pasal rancangan baru kat astro ni, KEYNOTE.. ape? korang tak pernah dengar? ish ish ish.. same la kite.. ketike entry ini di type, ain pun pertame kali dengar.. heheheee ;p kalau dah bangun tido sampai la tido balik mengadap laptop mane nak sempat tengok KEYNOTE bagai.. waima rancangan imam muda pun ain tak pernah tengok. kesiannnn

rancangan KEYNOTE dari ASTRO ni mungkin lain dari yang lain, jauh panggang dari akademi fantasia apatah lagi imam muda.. kehkehkeh, KEYNOTE ni nanti akan menguji keterroran mereke2 ni menggubal dan mengubah serta membentuk lagu.. jadi komposer.. tu pasal la pengetua untuk pertame kali ini ialah sifu Ajai ;) apsal nak kene ade smile ha? tu kan sebenarnye sebab tak tau nak kate ape lagi.. hishhhh.. HAHAAA,, dah terpecah rahsie ;p

nanti setiap minggu macam biase la,kite akan pilih yang terbaik.. eh, nanti peserta akan pilih penyanyi yang diorang suke tau.. ehem ehem, i sanggup nyanyi free utk u.. huhuuuu.. pilihlah aku jadi penyanyi mu, yang lain belummm tentuu nyanyi best, jadi pilihlah aku.. HAHAAAA

hadiah utame RM10000 pastu ade jugak contract dengan syarikat wake the baby.. tak silap ain ni syarikat ajai ni kan?

ok jom tengok gambor peserte nye yopp


ko tengok sikit punye garang muke ajai,
berani kau nak poye poye?
pergi buat lagu baikk punye sekarang!

: ehsan, Murai :



ini je gambar yang dijumpai di Murai
hihiii.. gambar curi, jangan demand lebih okk


ok dah.
sesi hiburan tamat.
pergi tido supaye pagi esok bangun awal,
sahur dan ganti puase,
okkk?



Monday, June 28, 2010

Lagi, Orang Islam Diperbodohkan Yahudi

fakta Benar..

Lagi agenda Yahudi memperbodohkan kite!

bace dan kongsi konsi kan la..


1. Kita diajar dalam buku biologi,

buku pemakanan (kajian dan terbitan para kafir ni) bahawa kalau nak dapat vitamin B dan kalau nak tambah darah kita kena makan hati haiwan dan hati ayam.

tetapi sebenarnya Nabi kita tidak menggalakkan pemakanan organ dalaman.

Nak ikut kafir ke nak ikut Nabi Muhamad ?

Sebenarnya makan hati ayam dapat melembabkan otak kita sbb hati merupakan organ dimana semua toksin akan dikumpulkan dan dineutralkan.

so kepekatan toksin adalah tinggi di hati ayam.

makanlah kita toksin tersebut serta bengaplah otak kita umat Islam sebab percaya buku sains keluaran kafir ini.

2. Kita diajar dalam sains bahawa kopi tidak bagus untuk kesihatan.

Namun sebenarnya kopi adalah antara minuman kegemaran Nabi Muhamad selain susu dan madu.

Cuba tengok Yahudi, mereka minum kopi, Starbuck.

Profesor di UK yang Yahudi semua ada segelas kopi di tangan mereka.

3. Kita diajar memakan kambing tinggi kolesterol,

namun kambing juga adalah makanan kegemaran Nabi Muhamad.

Seolah-olah buku sains ni nak merendahkan pemakanan Nabi kita.

Sebenarnya daging kambing adalah daging paling kurang kolesterol.

4. Kita diajar bahawa makan McDonalds adalah bagus,

namun sebenarnya McDonalds adalah makanan yang sangat tinggi MSG dan kolesterolnya dan paling banyak lemak tepu trans.

5. Para kafir ni juga menggalakkan kita minum dan makan makanan yang langsung tak berkhasiat,

contohnya coke dan maggi.

Coke tu sangatlah beracun,

pastu sangat tidak bagus untuk kesihatan (gula tinggi, berasid, pH dalam lingkungan 3.5, ada racun tersembunyi).

6. Untuk pengetahuan,

para kafir agen dajjal ni gak mengwar-warkan kebaikan minum soya

(sebab USA merupakan pengeluar soya terbesar),

namun sebenarnya soya dapat melemahkan kejantanan lelaki

dan mengurangkan kesuburan lelaki dan perempuan.

selain itu juga soya dapat meningkatkan risiko kanser payudara,

kanser ovari,

kanser prostat,

serta melemahkan otak dan tulang sbb dalam soya ada hormon estrogen yang sama dgn estrogen kat wanita. pastu soya ada phytic acd yang membuatkan penyerapan kalsium,

magnesium dan zinc yang penting untuk badan kita terjejas.

Secara kesimpulannya para kafir ajen Al-Masih Dajjal ni bukan setakat melemahkan kita dari segi lain namun secara pemakanan kita jua.

Firman Allah:

Wahai sekalian manusia!

Makanlah dari apa yang ada di bumi yang halal lagi baik,

dan janganlah kamu ikut jejak langkah Syaitan,

kerana sesungguhnya Syaitan itu ialah musuh yang terang nyata bagi kamu.

Al-Quran

Surah Al-Baqarah

Ayat 168

Firman Allah:

Dan makanlah dari rezeki yang telah diberikan Allah kepada kamu,

iaitu yang halal lagi baik dan bertakwalah kepada Allah yang kepadaNya sahaja kamu beriman.

Al-Quran

Surah Al-Maidah

Ayat 88

Firman Allah:

Oleh itu,

makanlah (wahai orang-orang yang beriman) dari apa yang telah dikurniakan Allah kepada kamu dari benda-benda yang halal lagi baik,

dan bersyukurlah akan nikmat Allah,

jika benar kamu hanya menyembahNya semata-mata.

Al-Quran

Surah An-Nahlu

Ayat 114



sumber, : http://www.dinar-emas.com/vatican.html

Wednesday, June 2, 2010

Sebab YAHUDI dapat anak yang bijak.

NOTE : IBU MENGANDUNG TOLONG BACA SAMPAI HABIS!

"Setelah berada 3 tahun di Israel kerana menjalani housemanship dibeberapa hospital disana, ada beberapa perkara yang menarik dapat saya perhatikan untuk dijadikan tesis ini, iaitu “Mengapa Yahudi Bijak?”. Memang tidak dapat dinafikan ramai cendikiawan berbangsa Yahudi, dari segala bidang, Engineering, musik, saintis dan yang paling hebat ialah bidang perniagaan, dimana ia memang paling tersohor. Hampir 70% perniagaan di dunia dikuasai oleh kaum Yahudi, dari kosmetik, pakaian, pemakanan, senjata, perhotelan, perfileman diHollywood dan sebagainya.

Ketika tahun kedua, akhir bulan December 1980 dan sedang saya menghitung hari untuk pulang ke California saya terfikir apakah sebab nya kaum Yahudi begitu pintar? Kenapa tuhan memberi kelebihan kepada mereka? Apakah ini suatu kebetulan? Atau olah manusia sendiri? Adakah bijak boleh dijana? Seperti kilang pengeluaran?

Maka saya pon tergerak membuat tesis untuk Phd saya, disamping kebaikan untuk umat sejagat dan dapat hidup secara harmoni. Untuk pengetahuan anda tesis yang saya lakukan ini mengambil masa hampir lapan tahun, ini kerana untuk mengumpulkan data-data yang setepat mungkin.

Antara data-data yang saya kumpulkan ialah pemakanan, adat resam, ugama, persiapan awal untuk melahirkan zuriat dan sebagainya dan data data tadi saya cuba bandingkan dengan bangsa dan kaum kaum lain.

Marilah kita mulakan dengan persiapan awal melahirkan zuriat. Di Israel, setelah mengetahui yang sang ibu sedang mengandung, pertama kali saya perhatikan ialah, sang ibu akan sering menyanyi dan bermain piano dan si ibu dan bapa akan membeli buku metamatik dan menyelesaikan masalah metamatik bersama suami, saya sungguh hairan kerana teman saya yang mengandung sering membawa buku metamatik dan bertanya kepada saya beberapa soalan yang beliau tak dapat menyelesaikanya, oleh kerana saya memang minat tentang metamatik, tentu saja dengan senang saya bantu beliau. Saya bertanya kepada beliau, adakah ini untuk anak kamu? Beliau menjawab, “ia, ini untuk anak saya yang masih didalam kandungan, saya sedang melatih otak beliau, semuga ia menjadi genius apabila dewasa kelak” Perkara ini membuat saya tertarik untuk mengikut perkembangan beliau seterusnya. Berbalik kepada metamatik tadi, tanpa merasa jenoh beliau membuat latihan metamatik sehingga beliau melahirkan anak.

Seperkara lagi yang saya perhatikan ialah pemakanan beliau, sejak awal mengandung beliau gemar sekali me
makan kacang badam dan korma bersama susu , dan untuk tengah hari makan utama beliau ialah roti dan ikan tanpa kepala bersama salad yang digaul dengan badam dan berbagai jenis kekacang, menurut beliau daging ikan sungguh baik untuk perkembangan otak dan kepala ikan mengandungi kimia yang tidak baik yang dapat merosakkan pengembangan dan penumbuhan otak anak didalam kandungan. menurut beliau ini adalah adat orang orang yahudi ketika mengandung dan ianya menjadi semacam kewajipan untuk ibu ibu yang sedang mengandung mengambil pil minyak ikan.

Ketika saya diundang untuk makan malam bersama orang orang Yahudi, perkara pertama yang saya perhatikan ialah menu mereka. Setiap undangan yg sama perhatikan ialah mereka gemar sekali memakan ikan (hanya isi atau fillet) dan biasanya daging tidak akan ada bersama dimeja jika ada ikan, menurut mereka, campuran daging dan ikan tak elok dimakan bersama. Salad dan kacang adalah suatu kemestian, terutama badam.


Seperkara yang pelik ialah mereka akan memakan buah buahan dahulu sebelum memakan hidangan utama. Jangan terperanjat jika anda diundang kerumah Yahudi anda akan dihidangkan buah buahan dahulu. Menurut mereka, dengan memakan hidangan kabohidrat (nasi atau roti) dahulu kemudian buah buahan, ini akan menyebabkan kita merasa ngantuk dan lemah dan payah untuk memahami pelajaran disekolah.

Di Israel, merokok adalah taboo, apabila anda diundang makan dirumah Yahudi, jangan sekali kali merokok, dan tanpa malu mereka akan menyuruh anda keluar dari rumah mereka dam merokok diluar rumah mereka. Menurut saintis di Universiti Israel, siasatan menunjukkan nikotin dapat merosakkan sel utama pada otak manusia dan akan melekat pada genes, ini bermakna keturunan perokok bakal membawa generasi yg cacat otak ( bodoh atau lembab). Suatu penemuan yg dahsyat ditemui oleh saintis yg mendalami bidang genes dan DNA. Para perokok harap ambil perhatian. (Ironi nya, pemilik pengeluar rokok terbesar adalah …… tekalah sendiri..!)

Perhatian saya selanjutnya ialah melawati tadika mereka, Pemakanan anak anak tadi cukup dikawal, makanan awal ialah buah buahan bersama kacang badam, diikuti dengan menelan pil minyak ikan (code oil lever) Didalam pengamatan saya, kanak Yahudi sungguh bijak dan rata rata mereka memahami 3 bahasa iaitu Hebrew, Arab dan Inggeris dan sedari awal lagi mereka telah dilatih bermain piano dan violin, ini adalah suatu kewajipan. Menurut mereka bermain musik dan memahami nota notanya dapat meningkatkan lagi IQ kanak kanak dan sudah tentu bakal menjadikan budak itu bijak.

Ini menurut saintis Yahudi, gegaran musik dapat stimulate (semacam senaman untuk otak) maka itu terdapat ramai sekali genius musik terdiri dari kaum Yahudi.

Seterusnya ke darjah 1 hingga 6, anak anak Yahudi akan diajar metamatik berkonsepkan perniagaan dan pelajaran sains amatlah diberi keutamaan. Di dalam perhatian peribadi saya, perbandingan dengan anak anak di California, ianya jauh berbeza tentang IQ dan boleh saya katakan 6 tahun kebelakang!!!. Segala pelajaran akan dengan mudah di tangkap oleh anak Yahudi. Selain dari pelajaran tadi sukan juga menjadi kewajipan bagi mereka dan sukan yg diberi keutamaan ialah memanah, menembak dan berlari, menurut teman saya ini, memanah dan menembak dapat melatih otak mem fokus sesuatu perkara disamping mempermudahkan persiapan untuk perhidmatan negara.


Selanjutnya pemerhatian saya menuju ke sekolah tinggi (menengah) disini murid murid ditekan dengan pelajaran mata sains dan mereka digalakkan mencipta produk, segala projek mereka walaupon kadangkala kelihatannya lucu dan mengarut, tetap diteliti dengan serius apatah lagi ianya berupa senjata, perubatan dan engineering, idea itu akan dibawa ke institute tinggi di Politeknik dan Universiti.

Satu lagi yg di beri keutamaan ialah fakulti perniagaan. Saya sungguh terperanjat melihat mereka begitu agresif dan seriusnya mereka tentang perniagaan. Diakhir tahun diuniversiti, para penuntut dibidang niaga dikehendaki melakukan projek dan memperaktik kanya dan anda hanya akan lulus jika kumpulan anda(10 pelajar setiap kumpulan) dapat keuntungan sebanyak $US1juta! Anda terperanjat? Itulah kenyataan, dengan rangkaian seluruh dunia dan ditaja sepenuhnya oleh syarikat milik Yahudi, maka tidak hairanlah mereka dapat menguasai ½ perniagaan didunia! Siapakah yg mencipta design Levis yg terkini? Ianya dicipta di Universiti Israel oleh fakulti bisnes dan fesyen.

Pernahkah anda melihat cara orang Yahudi melakukan ibadah mereka? Salah satu caranya ialah dengan menggoyangkan kepala mereka, menurut mereka ini dapat mengaktifkan otak mereka dan menambahkan oksijan dikepala, banyak ugama lain di Timur Tengah, seperti Islam juga ada menyuruh umatnya menunduk atau menggoyangkan kepala, ini guna dapat mensimulasikan otak kita supaya bertambah aktif. Lihat orang orang Jepun, mereka sering menunduk nundukkan kepala dan ianya sebagai adat. Ramai orang orang Jepun yg pandai? Adakah ianya sebagai kebetulan? Kegemaran mereka ialah sushi (ikan mentah). Adakah ini kebetulan? Fikirkanlah!

Berpusat di New York, Dewan perniagaan Yahudi bersedia membantu mereka yg berminat untuk melakukan bisnes (sudah tentu untuk Yahudi sahaja) jika mereka ada idea yg bernas, jawatan kuasa akan memberi pinjaman tanpa faedah dan pentadbir dari jawatan kuasa tadi akan bekerjasama dengan anda untuk memastikan yg perniagaan mereka menurut landasan yg betul. Maka itu lahirlah Starbuck, Dell comptr, Cocacola, DKNY, Oracle, Perfileman di Hollywood, Levis, Dunkin Donut dan ada beratus kedai ternama dibawah naungan dewan perniagaan Yahudi di New York. Graduan Yahudi dari fakulti perubatan New York akan disarankan untuk mendaftar dipersatuan ini dan digalakkan memulakan klinik mereka sendiri dengan bantuan wang tanpa faedah, barulah saya tahu mengapa hospital di New York dan California sentiasa kekurangan doktor pakar.

Kesimpulanya, pada teori saya, melahirkan anak dan keturunan yg bijak boleh dilaksanakan dan tentunya bukan semalaman, ianya memerlukan masa, beberapa jenerasi mungkin? Persiapan awal adalah ketika sang ibu mengandung, galakkanlah siibu melakukan latihan metamatik yg mudah tetapi konsisten disamping mendengar musik klasik. Seterusnya ubahlah cara pemakanan, makanlah makanan yg elok dan berhasiat yg baik untuk otak, menghayati musik sejak kecil adalah baik sekali untuk penumbuhan otak kanak kanak, dengan bermain piano dan violin sudah tentu dapat melatih anak anak mencerdaskan otak mereka demikian juga sukan yg memerlukan konsetrasi yg tinggi, seperti memanah, bola keranjang, dart dan menembak.

Merokok menjanjikan jenerasi yg moron (goblok) dan sudah tentu genes bodoh akan mengikut ke jenerasi siperokok. Lawatan saya ke Singapore pada tahun 2005 amat memeranjatkan sekali, disini perokok seperti dianak tirikan dan begitu susah sekali untuk perokok dan anda tahu berapa harga sekotak rokok? US$ 7 !!! ini bersamaan perbelanjaan sehari untuk makan anda!! Saya puji sekali sikap pemerintah Singapore dan menkjubkan sekali!!! dan seperti Israel ianya begitu taboo dan cara pentadbiran dan segi pembelajaran mereka hampir serupa dengan Israel, maka itu saya lihat banyak institusi pelajaran mereka bertaraf dunia walaupon hakikat nya negeri Singapore hanyalah sebuah pulau sebesar Manhattan!!

Anda mungkin muskil, benarkah merokok dapat melahirkan jenerasi goblok, saya telah menemui beberapa bukti menyokong teori ini. Lihat saja Indonesia, jika anda ke Jakarta, dimana saja anda berada, dari restoran, teater, kebun bunga hingga kemusium hidung anda akan segera terbau asak rokok! Dan harga rokok? Cuma US$ .70cts !!! dan hasilnya? Dengan penduduknya berjumlah jutaan orang berapa banyak kah universiti terdapat disana? Hasil apakah yg dapat dibanggakan? Teknologi? Jauh sekali. Adakah mereka dapat berbahasa selain dari bahasa mereka sendiri? Mengapa mereka begitu sukar sekali menguasai bahasa Inggeris? Ditangga berapakah kedudukan mereka di pertandingan metamatik sedunia? Adakah ini bukan akibat merokok? Anda fikirlah sendiri.

Di tesis saya ini, saya tidak akan menimbulkan soal ugama atau bangsa, adakah Yahudi itu zalim sehingga diusir dari semenjak zaman Paraoh hingga ke Hitler, bagi saya itu isu politik dan survival, yg ingin saya ketengahkan ialah, mampu kah kita dapat melahirkan jenerasi yg bijak seperti Yahudi? Jawabanya ialah mungkin dan tidak mustahil dan ianya memerlukan perubahan, dari segi pemakanan dan cara mendididik anak dan saya kira hanya memerlukan 3 jenerasi sahaja. Ini dapat saya lihat sendiri tentang cucu saya, ini setelah saya mengajar anak saya melalui program yg telah saya nyatakan diatas tadi, pada umur 9 tahun (cucu saya) dia dapat menulis esay sepanjang 5 mukasurat penuh. Esay nya hanyalah mengenai Mengapa saya gemarkan tomato!

Selamat sejahtera dan semuga kita dapat melahirkan manusia yg bijak dan bersifat mulia untuk kebaikan manusia sejagat tanpa mengenal batasan bangsa.

Dr. Stephen Carr Leon "

Credit to , TELENOVELA


tak salah kite ikut petue yang baik ni sebab memang terbukti mereke ni bijak. kite ikut cara mereke, tambah dengan care islam kite, kite akan lahirkan generasi yang lebih cerdik pandai, lepastu kite boleh kalahkan si Yahudi Bangsat ni.



Si Bangsat Tu Memang Nak Perang!

“We boarded the ship [the Mavi Marmara] and were attacked as if it were a war,” one officer said. “That will mean that we will have to come prepared in the future as if it were a war.”

IDF : GLOBAL JIHAD ON FLOTILLA.

nak lagi sakit hati dengan si Yahudi bangsat ni bace link atas tu.

semoga mereke yang berada di dalam Mavi Marmara selamat. Semoga hero dari Malaysia selamat. Aminn


ini poster sempene memboikot hinaan mereke terhadap our prophet.

Yahudi ni memang melampau!

kalau betul bomoh power, kenape kite tak himpun bomoh satu Malaysia pegi santau mereke ni? biar berak berdarah, perut busung, lepastu muntah keluar paku!

pic credit to , 36 Joint


Sunday, May 30, 2010

Budak Berjari 31



Kuasa Allah ;p



Log Out Semua Social Sites Untuk Boycott Event -Draw Muhammad S.A.W Day

adik dapat message ni,
29-May-2010

Tomorrow is a very chalengging day for muslims around the world. because tomorrow on the internet a few non muslim are organizing a horrible event...
--> DRAW MUHAMMAD S.A.W DAY

so as Muslim, we have to boycott this event until 31 May. so tonight at 12am just log off from all social sites such as FB, Twitter, Orkut, Hi5, YM, GMail, BLOG and many more. by doing this these people will face a heavy financial loss. InsyaAllah, its time to show our love and respect for our Nabi Muhammad S.A.w

Please forward this text to as many people as u can. i hope we can do atleast this much for our prophet.



Pandangan Anda?




Friday, May 28, 2010

[ TUTORIAL ] Cara Mudah Jana Traffic

salam kepade muslimin dan muslimat, dan selamat sejahtera kepade yang berlainan agama ;)

hari ni ain nak share sesuatu yang membantu dalam menjana traffic. Ain tau ni dari Sutera Blogger, terima kasih banyak berkongsi. Ain dah try lebih seminggu kot, tapi memang berkesan jugak la.

selame ni mesti ramai dh gune LinkWithin kan, yang Ain nak kongsi ni function dier cm tu la, tapi LinkWithin tak pernah plak naik kat referral analytic tu, yang ni selalu naik ;)

perkenalkan,


**kompang dipalu .. pengantin malu..**

:)

OUTBRAIN
http://ps.vimeo.com.s3.amazonaws.com/433/433668_300.jpg

tak tau la kalau semua orang dah tau ain yang baru tau..hehee. tapi ain tak buang pun LinkWithin tu, ain biarkan je. tamak kan? haishhhh .. apo nak jadi ni ;)

bak kate blogger terkemuka kak Dahlia, apa barang cakap takde bukti kan,
nah tengokkk

: abaikan yang contengconteng tu :
ni print screen pukul 9.20 am tadi,
selalunya bile malam outbrain ni kat atas atas juga la.

meh ain buat amal jariah bagi tutorial outbrain ni,
alaaaa tapi senang je ni,

1.mulamula click SINI
nanti anda akan dibawa mengembara di alam luarotak. eceh, tu website outbrain daaaa


2. lepas tu sambil senyum tekan click widget. sambil senyum tau, kalau tak senyum nnt tak jadi.



3. pastu nanti anda pilih nak thumbnail widget atau text widget,
better yang thumbnail, sebab bergambar kan, lagi org suke nak tekan nanti
;) pastu pilih jugak nak di rate ke taknak, ikut anda la kan.



4. pastu choose platform.
etc : blogspot

5. nanti dah tekan blogspot ade tanye bahasa ape nak gune, ain pilih uganda sebab tu la bahasa pertuturan ain di rumah. ahhahahah

6. click yang i agree tu okk

7. tekan install selepas itu sambil senyum jugak. jangan lupeeee



8. nanti dier keluar paparan bagitau nak add widget, anda accept la, by click add widget



9. nanti dalam sekelip mate anda akan berade ni layout anda sendiri.

10. yeaaaa! dah siap ;p

11. jangan terlalu gembire hingga lupe tekan save ye.



12. tekan save dan ulang perkara 10.

13. last sekali bile view blog ade la begini, macam linkwithin jugak



itu sajo untuk hari ni,
selamat mencube ;)




Meliwat Lagi Bagus Dari Beronani?

kesinambungan kes Liwat Kambing tu,
ade sumber yang kate daging kambing tu boleh dimakan, tapi ade jugak cerdik pandai kate haram di makan,




riginally posted by Maideen.
Salam,

Melakukan hubungan sex dengan unta, lembu atau kambing bukanlah perkara yang tidak pernah berlaku didalam Islam... :no:

Pokok pangkalnya kita haruslah tahu apa kah hukumnya melakukan hubungan sex dengan unta, lembu atau kambing ini.. :ah:

Apa apa pun dudah tentulah ianya lebih baik dari melakukan perbuatan terkutuk ia itu beronani..ini kerana majoriti imam mazhab mengharamkan perbuatan beronani... :ah:

(maknenye meliwat binatang lagi bagus dari onani ke?, ain tak paham yang ni, tolong jelaskan sikit readers)

Mungkin ramai yang tidak tahu tentang fatwa seorang ulamak terkenal bahawa, apabila seekor binatang disetubuhi, maka daging binatang itu menjadi haram dimakan dan binatang itu hendaklah dibawa keluar dari kampung itu dan di jual! :ah:

Di Iran, adalah menjadi undang undang apabila seorang lelaki melakukan hubungan sex dengan binatang sehingga sampai ke kemuncak syahwat (yakni memancutkan air mani), beliau wajib mengambil wuduk!

Di Lebanon, hanya orang lelaki sahaja yang dibenarkan melakukan hubungan sex dengan binatang dan binatang itu pula mustilah binatang betina. Melakukan hubungan sex dengan binatang jantan adalah dianggap dosa besar dan akan di kenakan hukuman mati.

Oleh kerana fatwa fatwa ulama ini Maideen berharap Jabatan Ugama Islam Kelantan atau Mufti Kelantan sundri akan turun padang dan memastikan bahawa kambing yang menjadi mangsa pemuda itu tidak disembelih dan dimakan dagingnya dan segera membawa kambing itu keluar dari Bacok untuk di jual... :ah:

Mungkin selepas itu Mufti Kelantan boleh lah mengeluarkan fatwa tentang hukum menggunakan alat ransangan sex bila melakukan sex dengan kambing pula.... :bgrin:

Di Oman jika seseorang lelaki itu mengadakan hubungan sex dengan unta, lembu atau kambing, undang undang memperuntukan bahawa susu haiwan itu tidak lagi halal untuk diminum. Undang undang Oman memerlukan haiwan itu dibunuh serta merta dan bangkainya dibakar. Lelaki yang meliwat haiwan tadi mustilah membayar pampasan pada harga pasaran haiwan itu, kepada tuannya. Mungkin ini adalah kerana Islam memandang keji, perbuatan liwat... :ah:

Jika kambing itu disetubuhi (yakni di tala dilubang yang disediakan untuk ditala), hukuman ialah daging kambing itu haram dimakan dan kambing itu haruslah dibawa keluar dari daerah itu dan dijual.

Tetapi....jika kambing itu di liwat (yakni ditala dilubang yang disediakan untuk binatang itu membuang air besar), binatang itu harus di bunuh dan dibakar dan lelaki yang menala kambing itu harus membayar pampasan kepada tuan kambing itu. (Ulamak agaknya masih membincangkan hukumnya jika kambing itu adalah kepunyaan peliwat itu sundri).



ini ain dapat dari forum glamour - cari
credit kepade mereke
;)


Ain nak ulas pun Ain tak berape paham n clear,
so sape yang lebih jelas boleh la tolong jelaskan lagi kat sini


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEji3kjVCcjm2Q1ZVoGEOEimJMMNLAr3GkyA7twDEcIWLGI6ywwgjMZrP6YPTiUyLJbXlh5_CWVqYs5FMo789nRkun4CSf_EqtadspVKeoXUujmLzvYpknUIURQgbjrUAz5nX5v9ExGjifdE/s320/senyum-kambing1.jpg

:pandang lamalama comel jugak:
heheheee





Thursday, May 27, 2010

SEORANG Manusia MeLiwat SEEKOR Kambing Biri Biri



apo la kau ni?
takdo ko kaedah lain?
poning kau ni, apo kau tengok kambing tu iras Angelina Jolie ko?

kalau keturunan den ni, den sulo!


oh, den tau ni cito lamo, den memang gomar mengungkit!
T.T





Wednesday, May 26, 2010

Cara Nak Tengok Jadual Sem July 2010 UiTM dihatiku.

entry ini khas untuk aina husna, heheee.. tak tak, untuk semua warga uitm yang masih belum tahu, yang dah tau tepuk tangan untuk diri sendiri, hepppp, jangan pangkah pegi jalan jalan kat bawah ;)

ok la aina husna, begini caranya nak tahu kelas semester depan, hehe ;)

1. log in ke uitm student portal. ini perkara asas, sila jangan malukan saya kate tidak reti juge, hiiii~

2. ha lepas masuk terus bagi signal pandang kiri, nanti nampak yang [ new ] kelipkelip ku sangka api tu kan - academic calender-academic session 2010-2011. jangan pilih tu, itu bukan yang kite carik. heheheee

3. lepas tu kan, rasenye kite dah terikut jalan panjang la, jom ikut shortcut la, copy paste je la url ni, http://icress.uitm.edu.my/ tak pun pegi je click situ, heheheee, alaa, jangan la marah. i pun tersesat tadi di student portal. ngeeee~



: nanti akan ketemu ini :

baiklah sekarang tekan enter.,
jangan lupe bagi salam tau ;))

bile tekan enter keluar ni kan, tekan Here yang purple tu, nanti keluar - the page cannot be found. kahkahkah. ok,ok, click la yang atas sekali tu - please click here for course schedule.

:ini la yang akan terpampang nanti:

pilih la anda kampus mana, aina husna pilih AG-Kampus Melaka ye ;p

taraaaa, dah terpacul segale coz yang ade, maka anda pilih la coz yang anda ambil sem depan. aina husna kalau lupe, pergi ENTRY INI, tengok gambar course registration ain ok ;) yang sape ambik AC220 pun boleh tgk la ape course sem 5 nanti. same je kan.


ini lah hasilnya nanti penat lelah kite , telah membuahkan hasil ;p

:ini contoh untuk paper FAR430:

nanti pilih anda kelas mane catat atas satu kertas kosong, jangan catat kat angin okk ;p


itu saje la nampaknye hari ini, ain nak pergi sambung kira bulu unta.

tataaa ;)















LinkWithin

Related Posts with Thumbnails