tajaan,

DenyutJantung!

Sunday, February 20, 2011

[GAMBAR] Maya isteri baru Ayah???

ape rase bile ayah sendiri ade affair dengan insan lain?
marah? dendam??
ahhh persetan tu semue,
yang penting ayah bahagie kan?
mama? mesti gemberi bile ayah gembire kot,
itulah namenye cinta sejati,
sanggup berkorban kan

Perkenalkan Maya,
.
.
.
.



hahahahaaa... MAYA kucing laaaa.. tah hape hape memberi nama kucing seperti nama manusia, habis orang bername Maya berkecik hati.. tapi yang manusia ambik name kucing ape kes plak? katijah panggil Cat?? lagi kucing terase hati.. muahahaha.. Maya Maya, kekasih baru ayah. ayah panggil AYANGGGG.. kahkahkahhhh.. Maya ni sayang ayah jugak kot, sebab bile ayah balik outstation berlari kau macam orang kat umah tak bagi makan.. osahh gedik kau ni Maya.

oh Maya ialah kucing yang bile kerluar ikut pintu belakang, tak reti camne nak balik gune pintu depan, which kalau dier kat belakang, kunci pintu dapur, mengiau la dier kat situ suh bukak pintu. kucing apakah kau ni Maya, ape salah kau jalan jalan ambik angin pegi masuk pintu depan..haishhh, pemalas la Maya ni,muke je cantik.. HAHAHAAA

Maya comel ke Ain comel? muahahahaa


4 comments:

ChiLaBaey's Spot said...

Mestilah Ain... Hehehehe... :)

Nur -al- Ain said...

yeyyyyyy ;) maya kalah..hahahaa

taianuaree said...

maya mandi 3x sehari tau.x mcm kau..

taianuaree said...

maya mandi 3x sehari tau.x mcm kau..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails