tajaan,

DenyutJantung!

Wednesday, November 18, 2009

zaman dolu2

yes! indah btul berade di rumah. berbeze menghirup udara kat melake dgn kat umah. oh! gembire sgt ni. HAHA. tau tak skang ni mama dgn nenek aku tgh cerite pasal kejahatan aku mase kecik2.. sgt tak sangke aku sgt jahat mase budak2..ingatkan aku la plg baik,suci dan innocent mase kanak2.. HAHA! harapan la kauuuu

1) ain paling ssh nk jage mase bdk2, sakit skit melalak je. tdo kat bahu ayah. adik dier ok je, dier la paling kuat nangis.

2) ain dulu naik walker bkn jalan, berlari. sehari bpuluh kali tergolek. sampai ikat kat tingkap! pun tergolek gk.

3) ain dulu main api, nasib baik x terbakar umh. main mancis sorang2 kat dapur, kene bantai. padan muke kau!

4) org lain main masak2 gune daun, ain gune beras!! ingat beli beras gune air liur??
dush2, tumbuk kau!

5)ain kemain lasak, duduk dlm umh kunci sume pintu. kot tak kejap je dh ilang.
** yeah, ilmu ghaib tu mmg aku dh dpt dr kecik ;) **

ain tu, ain ni, mmg cm tu, mmg cm ni..

kesian la mak,bapak, nenek aku.. mencabar sgt eh jage aku time kecik2 dulu. HEHE ;) takpe2 akanku balas dgn kasih sayang apabila telah berjaye kelak, eceh!

hoih!!, -peperiksaan hari tu mmg sgt ssh!!!! sume paper mmg mencabar sgt. gile ssh soalan. ape la keputusan. ish2. harap2 sume lulus la. AMIN.

esk kuputusan UPSR kuar, adik aku mundar mandir dlm umh. hihi. xdpt tdo kot. padanmuko hang. tapi adik aku blum dpt keputusan dh dpt hadiah dh, mmg best bdk2 zaman skang ni.








2 comments:

joegrimjow said...

adik dapat bape?

Aiza Hanis S. said...

haha, 1 lg, salu gado ngn ayu sampai nenek merajuk. HAHAHAHA

atul dpt bape dey upsr?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails