tajaan,

DenyutJantung!

Sunday, November 22, 2009

nak mani


ha mantera NURUL AIN ni. ade berani nk try??

oh Damn, gile kering tak ber-wang. tension kan bile xde duit ni. tu la macam2 org sanggup buat utk dptkan duit, cm ni la agknye. tapi mmg la tak patut ko sshkan org lain utk kepentingan diri kau , kan kan?? you know what? money often costs too much.

1) rompak bank. kalau ko rompak je, pastu ko blah xpe la, ni kau heboh nk tembak2 lagi. kan leceh tu, pastu bkn bleh tenteram pun idup ko dgn duit yang byk tu. nk kene lari sane sini. aish, leceh je. baik la xde duit kot, chil je tdo kt umh, kalau org ketuk2 pintu leh buat muke comel bkk pintu, kot dh buat salah, cikbedah dtg jual kerepek ketuk pintu ko dh lari ikut pintu blakang, takutkan polis. ha tu kau kate sedap??

2) meragut. yang ni mmg sangat menyakitkan hati. aku sedih tgk iklan yang budk nangis2 tu. oh sgt tersentuh. rase nk peluk bdk tu tenangkan hati dier. kesian kan. mmg x berakal yang buat cm tu, dh la ko curik harte org tu,kau BUNUH dier plak. cm ne la kau tergamak nnt nk teruskan hidup. tak terbayang ke kau ank2 arwah, keluarge, mak ayah arwah, meratap pilu atas perbuatan kau. pentingkan diri sendiri, kau spatutnye yang mati dulu. patut dari kecik mak kau dah picit2 kau. tak gune. hidup kau penuh dgn cacian,makian org. tu yang kau harap?

3)membunuh. sangat rumit kan hal ni. bile syaitan dh menguasai diri. peduli ape sape yang jadi mangse kan. asalkan ape yan terhajat dapat. kisah ape sape yang mati bkn kaum kerabat kau kan? kau msti gembire tgk darah meleleh,tepercik sane sini, mesti kau suke bau hanyir darah. celake la kau yang sggp cabut nyawe org lain, xsanggup aku nk bygkan. pade aku,xde balasan kat dune ni yang mampu maafkan ape yang si-pembunuh-bajingan ni dah buat, org2 cm ni patutnye dipulaukan dek masyarakat. campak kat pulau yang penuh dgn binatang buas, biar mati dier sekse. ish, geram.geram.geram

macam2 lg perihal anak adam bile kaitkan dgn duit, tak terhurai.


harap sgt aku tak la sampai cmni skali. dah tak de duit kite duduk je la umh. ambk upah jahit manik ke, eh, nenek aku dah nk tempah tu. meh la kalau nk tempah. x la kemas sgt, tapi okla. kasi harge murh2 je. lepas duit mnyk nk g jln2 jd la. HEHE x)




duit duit, di mana kau duit??

eh, ade sesape yang ade keje part time baik punyaa??




2 comments:

joegrimjow said...

buat herbalife
;)

Mia-Ina said...

kasih sayang diseimbangkan dgn kewangan mampu membuahkan kebahgiaan.....kewangan melengkapkan lg hidup kte ......bukan kte nk agungkannya dik..tp ia dh jd keperluan ....

wah, dah kaya esok boleh belanja kak mia ni,dik...dah nk jd tukang jahit lak... :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails